-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Ok takk for info, da må jeg dra og få meg prøveskilter, Noen som veit hvor jeg kan sjekke heftelser på en bil og hvem som står som eier?er litt usikker på han jeg skal kjøpe den av. GJERNE EN LINK! TUSEN TAKK!
-
Takk, men da ga meg ikke helt svar på hva jeg lurte på. Års avgifta på bilen er betalt og skilta er akkurat levert inn.
-
Jeg har akkurat kjøpt en bil. Bilen må på Eu og den står uten skilter. Jeg har lyst hvise den på EU godkjenning. Kan jeg dra og hente skiltene på den og kjøre den på EU? Hvordan gjør jeg dette? Må jeg ha skilter på EU? Og kan jeg hente skiltene på biltilsynet og kjøre opp og få den eu, eller må jeg få en den EU og så hente skiltene? Kan noen hjelpe meg, Lyst og få skilter på den fortest muligt. Trenger bil. mvh Sæther
-
Det kan godt være muligt, men uansett, skal kjøpe meg ny bil i dag kansje, og derfor selges denne herligheten , uten disse felgene for 2000kr, eller høyere bud innen søndag, så hvis folk hvil ha rustfri omega ,som går bra og har skilter og masse slikt, er det bare og by, bilen er ikke fin i lakken haha! men det er jo bare og slipe vekk. defekt diff ,,sveis det sammen eller bytt diff (ikke store jobben ) jeg er lat og gidder ikke.!
-
??? Hvis ingen har et høyere bud, så går den for 2000kr. Rustfri omega A. motor går som en klokke, masse nye deler, defekt diff,
-
Gleder meg virkligt til du får på delene, (slipper jeg og være flau når jeg kjører med deg lengre) HAHAA WEEEEEIIIIIIIIIIIIIII!overtrøttt haha
-
typisk skal alle begynne å herme deg holt......
-
Beklager har det ikke i hodet, men en tlf til nærmeste opel verksted får du nok de rette tallene
-
Ja da har jeg bestemt meg, du kan få den for 2000kr. Når kan du hente den?
-
nei det er jo ikke, skal tenke litt på det..
-
Skal tenke på det, gir deg beskjed om noen dager, (PS, du veit du må skifte Bakaksel på den?)Eller få noen til og sveise ortlig sperre på den bak, med et Orntligt sveiseapperat. Ellers så snurrer den kjempeflott! :) Men kjøper du den må du love at du herjer den i stykker i vinter?:titties: Og du må betale Årsavifta på den..
-
Lotus omega Kjører fra sivilpoliti i sverige
et emne svarte i Sæther Racing i Bilder og videoer av biler
HAHA kommer sikkert et par nerder snart.... skal vi gi det 4 timer til :angelsmili: -
Har drivet på i hele dag og sveiset diffen sammen, Sveiset dritten sammen , med biltema apperatet som ikke er sterkt nok. Helte på ny olje, og rygget fram og tilbake, og tok en liten burn for og se om det holdt, begynnte og spinne på et hjul. okey dette holder ikke lenge og slapp clutchen litt fortere en vanligt og så hadde jeg ikke mere sving på hjula. det holdt i ca. 2 min! Biltema apperatet er ikke sterkt nok, og jeg sveiset mye !!!!!!!! 5 timer arbeid i dass!! Og møkkete som faen ble jeg også, og sliten uff, nå vurderer jeg høggern STERKT, hveit ikke om jeg gidder og kjøpe ny diff til den.!
-
skal gå ut og jekke den opp nå og skru opp den og se hva som har skjedd kansje jeg kan fikse den `? men tror egentligt ikke det hehe
-
Opel Omega B STV. får ikke mer ny og fin bil for penga, utrolig god og kjøre!
-
Nei det er du ikke, da kan jeg lakkere de store tingene da vettu :) Har litt erfaring hva som er bra, har jo lakket Omegan 3 ganger nå, (ble kansje ikke så bra) men har litt erfaring av eksmepel panser osv, Vi får kjøpe oss et partytelt, skjermer og fangere er ikke noe prob, men panser er litt stort det er sant. Og du må skaffe nå fellali logo nye da!!passer grønnfargen på bilen bra, og nå synes jeg det har begynnt og passe og være litt kult, kansje jeg bestiler en til B ;)
-
Streetmeet Ingierstrand - Lørdag 26. Mai klokken 20.00
emne svarte i Sæther Racing sin spk i Biltreff/aktiviteter
Noen som kan gi meg link til det ØB obslaget?har politiet samarbeidet? Og faen at jeg drakk!! Cred til kompisen min i den hvite 360 som børna dritten ut av alle som var der!! -
Nei hadde fått på noen dekk i kveld og herja noe så jævligt. Når jeg hadde herjet ferdigt, skulle jeg kjøre av gårde, og jeg tok en liten rivstart og da satt jeg klistret i ratter, sikkerhetsbelte er godt og ha bruk det, det stoppa brått,, Nå er valget da, Vrake eller sette inn ny diff, har klemt på 18 tum bbs felger på den nå ;)
-
Ja wurth skuffer deg nok ikke så lenge du har gjort ting korrekt, slipt vekk godt alt rust, vasket med tynner/bremserens, Og lagt på wurth tynne strøk med en hard pensel og pensle det godt inn i metalet, og la det tørke, så skal det overmales. Så har vel du omdannet litt av korrosjonen til jernoxid ;) Holder vel i 15 år :) Overmal med rød rustgrunning, funker fett :)
-
Picoracing ja, og Gromkjerre du har, hørtes jo som et fly tok av når du dron ut på langstrekka, fikk jo frysninger opphetter rygraden så det holdt, men slutte og tulle kjøre slikt hehe, fikk en stein mitt i panna pga av deg, når jeg tittet på deg når du kjempet litt med den e30 med 540motor, Tok vel den på langstrekka og den tok deg i svinga.
-
Lotus omega Kjører fra sivilpoliti i sverige
et emne svarte i Sæther Racing i Bilder og videoer av biler
LEGGER TIL DISSE FILMENE, jeg får frysninger når han nevner ferrari tesstarosa, en utrolig bil! Og se på den filmen her og HØR hva han sier og se hvordan den GÅR!!UFF!!hehe,, det er ikke samme bilen som i filmen... -
Lotus omega Kjører fra sivilpoliti i sverige
et emne svarte i Sæther Racing i Bilder og videoer av biler
kan komme med litt info om den lotus omegan, den har nærmere 600hk og klarer 327km! Leste et interju med han som eier den angående denne saken i bilsport for noen år siden, Nummer skiltet hans, står det 327km på ;) flytter seg godt den omegan ja, og politiet skulle stoppet jakten med engang, selvom veiene i sverige er store fine og breie, så hadde de null sjangs, den saaben hadde 197hk leste jeg meg til, og det fløtter seg greit det også.. -
realcar er stygtt! den svarte i ski ser jo helt jævlig ut haha, men uansett glad for at du skifter til s70 fronten, kommer til og bli poor på 4 hjul!! PS, du har blitt jævla flink til og lakke nå.
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.