Gå til innhold

-Larsi-

Bruker
  • Innholdsteller

    96
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om -Larsi-

  • Bursdag 07/06/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Turbo
  • Modell (eks S4)
    S14
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Yrke eller sivil status
    Bilmekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    SR20DET
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    GT3076R +++++++
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    Rogaland

-Larsi-'s Achievements

  1. Noen bilder fra dagens luftetur..
  2. Har en lastebilturbo for salg. Holset H2A som er fast og fin, tilsvarer HX40 i størrelse. Har stått på en Volvo motor. Twinscroll T3 flens Rør for oljetilførsel og retur står montert på, så det er bare til og tilpasse til ønskelig lengde og sette slanger innpå. 6-bolt ut på eksoshuset, følger med downpipe i 4" som kan modifiseres slik en vil ha det. Er V-band som forbinder komphus med senterdel, denne var tatt av når bildene ble tatt. Var tiltenkt et BMW dieselprosjekt, men det legges på hylla. http://www.dieselusa.com/productinfo/H1C_D_E_H2A.pdf Gi bud på PM.
  3. Den er registrert som motorsykkel med 4 hjul, så den kan kjøres på klasse B, ja.
  4. Orginalt er det 49hk, men nå er det rundt 65-70hk (i motor) ifølge de som har kjørt på dyno med slike oppsett. Den er en smule rar og kjøre pga sporvidden foran, men den henger skikkelig godt på vegen og er mer vrien og kontrollere i sladd.
  5. Liten 2012 update. Før: Nå: Specs: Dynojet Power Commander 5 Dynojet Power Commander Auto Tune (Bredbåndslambda) Dynojet Rev Extender Dasa Racing Pipe HKS Racing Powerflow air filter Alba Racing Pro Elite Nerf bars Alba Racing Pro Elite Front bumper Alba Racing Pro Elite Case saver Powermadd Handguards Factory Effex Termostickers Pro Taper Half waffle grips KW 70mm Lowering kit CRJ Lowering kit 3.5" foran CRJ Lowering kit 3.5" bak ITP T-9 GP felger. 6x10" og 8x10" Gatedekk 165/70R10 foran og 255/40R10 bak
  6. Fikk beskjed om og legge ut noen bilder av doningen, så her kommer det :) 2007 Paoletti Racing R450 (Suzuki LT-R450 QuadRacer) HKS Powerflow luftfilter Yoshimura Cherrybomb ++ Polerte bakakslingen, før og etter. Nye felger, har polert de litt opp etter bildet ble tatt. Dekk kommer om noen uker. Ny front AFR verdier i mappet
  7. bump. Går billigere ved hurtig avgjørelse! haster litt!
  8. Etter nesten 3 trofaste år selger eg bilen pga andre behov. Nå er det på tide at andre får gleden av det en godt velholdt 200sx har og by på. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1307802;Modified=1303752398 Om det er interresse for å få med større turbo (gt3076 ar.86), datasprut, elektronisk boostcontroller ++ 2 sett med kammer osv (ikke vert montert) så finnes det muligheter for det. PS: ta kontakt på MAIL.. PM som blir sendt her, eller svar i denne posten risikerer og bli svart ganske sent. Er ikke ofte innom her.
  9. Heisann. Det har LENGE vert planlagt norges største motorsportsenter her på karmøy. Fant ikke noe reell tråd om dette, så derfor starter eg en. Her kan vi diskutere rundt andgående Fjord Motorpark, og oppdatere litt så snart vi vet noe mer. Dette ble tatt opp på TV Haugaland nylig. Her kan du se: http://www.tvhaugaland.no/node/1794 Meld dere inn i Facebook Gruppen!!! http://www.facebook.com/group.php?gid=17829159632&v=wall&ref=ts Har et par bilder som sier mere enn ord. http://i5.photobucket.com/albums/y196/Aquagen29/Lysbilde2.jpg http://i5.photobucket.com/albums/y196/Aquagen29/Lysbilde3.jpg http://i5.photobucket.com/albums/y196/Aquagen29/Lysbilde4.jpg http://i5.photobucket.com/albums/y196/Aquagen29/Lysbilde5.jpg Her er en liten PDF fil: http://www.scuderiau5.com/fjord_motorpark.pdf Litt kort om det i radioen: http://www.radioh.no/les.aspx?artikkel=63810 Håper Karmøy Kommune tar seg kraftig i nakken å får dette realisert. Nå er det på tide at det kommer noe for oss bilintresserte i området, fotballbaner finnes det i søkk og kav. Og som de sier på tv (link lengre oppe), så er det GARANTERT at det blir mere besøkende på Fjord Motorpark enn det noensinne kommer til å bli på den nye stadioen i Haugesund. Det er mellom stavanger og bergen, så "alle" har muligheten uten å reise så langt. Helganes Motorsportsenter (Cross/Enduro, Trial, Rc bane) som er på andre sida av vegen har ingen "krav" om støy såvidt eg vet (!) pga flyplassen som ligger under 1km bortforbi. For å øke kjangsene: Meld dere inn i Fjord Motorpark Facebook gruppen!! http://www.facebook.com/group.php?gid=17829159632&v=wall&ref=ts Takk!
  10. Hørtes veldig overbevisende ut du Mr. ;) Liker evo 8, men skal MYE penger til for å få den slik eg vil ha den. Selve bilen koster en del også... Så en godt trimmet S14 er ikke så galt til å være 20 år og lærling ;)
  11. Kan nå 600hk hvis eg vil, det gjelder bare å putte nok penger og tid nedi motoren det. Men på en 4 syl 2L så er det ikke sparsomt. De beregningene er bare sånn ca, og nermest "vill gjetting" egentlig.. det var nemlig en annen med omtrent samme oppsett som fortalte meg om hans egen erfaring. Men det kom ikke som en bombe at den turboen var sent ute med trykket. Finner ut det meste ved mapping ja. Vet også at blokka ikke tåler det, og har heller ikke sagt at eg kommer til å kjøre så høyt trykk. Men vi får se, kan hende eg ombestemmer meg og legger meg rundt 350-380 whp, det vil tiden vise.
  12. Her har det liksom ikke skjedd lite siden sist... hehehe Motoren har fått et aldri så lite løft. Hehe, får vel kanskje oppdatere litt her da ;) De 3 siste mnd er det blitt brukt XXXXXX antall kroner på bilen, må få den vårklar nå. Hadde vert fint med mapping før 17 mai. Kommer til å kjøre 1bar ladetrykk, det skal gi meg rundt 400 hk på hjulene. Turboen er god for 2 bar for å si det sånn :knock: Kort specliste: Stooor, portet GT30 turbo, både kompressorhus og eksoshus er portet HKS grenrør/elbow med heatwrap og 2 uttak til EGT i grenrør HKS soppfilter Apexi PFC datasprut Greddy Profec B-spec II boostcontroller +++++++++ ++++++ MYE er kjøpt og montert, og en good del er bestilt og kommer iløpet av denne uka. Det er blitt 4" innsug fra turbo, også reducer rett foran LMM og filter.. Skal ha større LMM, men har ikke funnet den eg vil ha enda. Nye presset stålomspunnede teflonslanger fra TESS. Med restriktor for turboen. Hadde noen fra før av, men måtte ha nye dimensjoner. Ville ha downmount, og med den turboen ved downmount oppsett, så måtte 1,6-1,8cm av motorfestet slipes vekk, og det er fan ikke mye klaring til kompressorhuset. Etter noen beregninger så skal turboen BEGYNNE å lade ved ca 4000rpm, og eg skal ha fullt trykk ved 4500/4700. På orginale kammer vel og merke.. 272 kammer og justerbare kamdrev kommer nok etter hvert, da må trykket stilles litt ned igjen frem til neste vinter. Neste sommer så er eg nok oppi 600hk, om ikke mere. Flere bilder kommer til helga, da er nok bilen "on the road again". forhåpentligvis. sikkert bra det :)
  13. kjappe deg da, er vistnok et par intreserte nå. Får se hva som skjer..
  14. Nå må den vekk, selges for KUN kr. 7000.- Dette er BILLIG!!!!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår