Gå til innhold

240GLE

Bruker
  • Innholdsteller

    48
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 240GLE

  • Bursdag 11/19/1988

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    244GLE
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1977
  • Yrke eller sivil status
    Har kjæreste
  • Motor (eks 1.6)
    B230F
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    531 topp, A-kam, grenrør, fjærna kat'en, K&N filter
  • Fylke
    M&R

Contact Methods

  • Bosted
    Austefjord

240GLE's Achievements

  1. Min 240 med V8 ligger på mellom 1,2 og 1,5 allt etter kjøring, får selfølgelig til å bruke meir om eg vil det, alt etter høgrfoten, er en 350cid motor og har ca 300 hk i motoren. Forgasseren eg kjøpte til den skulle vere en såkalla økonomi forgasser da så tror ikke du får en slik under 1L på mila med råkjøring.
  2. Hei, har død tankmåler på v70en min, bilen er en 163hk diesel 07 mod. er sykt kaldt å kjøre med nå siden webastoen trur det er dieseltomt så den vil ikke starte. noen som har vert borti død tankmåler på desse? evnt vet om et volvo verksted som har vert borti død tankmåler på en 07 mod?, har snakket med volvo på sandane og volvo i ålesund og ingen av dei har vert borti død tankmåler på desse.
  3. OK, har tatt av den svarte boksen under innsuget nå og den klarer eg å blåse igjennom heilt fint, virker ikke som den er tett på noen slags måte, skal sjekke slangene osv og se om eg finner noe der.
  4. Har trykk i påfylling og peilerør på 850en min. det er en 1992mod 20V. Har lest at dette kan vere oljeskiller anordningen m/flammmefelle. Noen som vet hvor denne sitter? er det den boksen under innsuget? Mvh Kjetil
  5. Har diesel radiator på v-8 volvoen min og det funker som F..., blir aldrig varm bilen min uansett kor eg kjører den men har vifte som står fast på vannpumpa da, veit ikkje ka du har eg.
  6. 240GLE

    Min Econoline

    er jo litt div på vanman.se da, pen bil du har fått deg der, har 88mod sjølv. skulle gjerne fått visst om noen sider til eg også:)
  7. Det er register reim i bilen din og den bør byttes visst ingen veit når den var bytta sist, skift vannpumpe og løphjul samtidig da. justere litt på dieselpumpa er det eneste du egenli bør gjer for effekt, har en slik en sjøl men motoren min kjem i frå en -96mod 940, har hatt bilen i 2år no å ALDRI hatt noke problem med den, har seff skifta slitedeler men ingenting anna so ta godt vare på din.
  8. Nær og fjern ytterst og berre fjern innerst på min
  9. Kan skrive nr på hjærnen imorra. kommer hjem til bilen da:)
  10. OK. Det er flott:) Er alt det som du seier ja:)
  11. står jo på reglene til prøveskilta at man kan ha flere enn 1 person i bilen om dette er nødvendig for å utføre testen. en kompis bliei tatt med kappa fjærer, han fikk 3000 i bot og miste sklita. det var det eneste. blei stoppa med 244a mi også to ganger på samme kveld, er kappa fjærer, sota ruter heilt frem og det var fest i bilen, siste gang blei vi trua med bot og fikk besjed om å fare heim.
  12. OK, takker for svar, nei har ikke den boksen på spylervæsketanken, hadde den på en -89mod 240 eg hadde og der var ikke kodeleser heller.
  13. Har satt inn en B230F motor i bilen min, motoren kommer fra en -87mod 240, det er svinghjulssensor på den og det er ingenting nedi fordeleren, er også blikekodetester på den. Er dette LH2.4 eller er det noe annet Noen andre "enkle" måter og finne ut om det er LH2.4? Er litt usikker sia det er en så gammel motor, men iflg "autodaten" der eg jobber var det LH2.4 og andre fra 87-93 Har ikke den luftmassemåleren som sto på motoren når eg fikk den lenger så visst nummera på den skulle gji eit svar går desverre ikke dette. Takk på forhand.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår