Gå til innhold

subaruturbo

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om subaruturbo

  • Bursdag 09/10/1984

Contact Methods

  • Bosted
    Harstad

subaruturbo's Achievements

  1. Subaru l-serie turbo motornr: ea82t Ladetrykk originalt 0,4 Har dump ventil på min motor, membran type. Den beste å bruke er den med stempel. Men det fungerer utmerket. sjekk ut bilen min:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=930136&username= :bump
  2. Har en Subaru l-serie 1,8turbo. 85-mod bil. har byttet til 86mod motor. Har rettet bungler og fjernet alt av rust som jeg fant og lakkert den. Laget et luftinntak på panseret, skal montere intercooler om noen dager. Ved oljeskift tikker de hydrauliske løfterne en stund. men helt normalt. min bil såvidt jeg husker, skal ha 20-23 grader fortenning. Ingen unormale slitasjer på drivaksler etc som jeg vet om. eneste er at ved feile dekk/slitte dekk, kan den være vanskelig å få inn og ut av 4wd hi-low til 2wd. Min bil er gått 357000km. Men motoren er gått ca 244000km Når jeg satt i den nye motoren byttet jeg så si alt av pakinger, stempelringer etc. Er meget godt fornøyd med den. forgasser motorer går fint an å konvertere til injecton.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår