Takk for meget bra tegning over vacuumslangene.
Har byttet alle vakuumslanger, men kjørecomputeren viser fremdeles 800+ som maks.
Sjekket ladetrykket på Tomgang og det var rundt 0,5 bars undertrykk og ved pådrag gikk ladetrykket ned for så å gå opp til ca 0,65 bar. Dette var vel og merke uten å kjøre bilen. Vil dette ha noen betydning under kjøring???
Hvor måler kjørecomputeren trykket evt får den signaler fra digifanten.
Bilen mangler fremdeles endel effekt mener nå jeg, og sjekket derfor kompresjon (alle var rundt 10:1) Blå temp sensor, føleren på insuget (husker ikek navnet) Alle virket greit. Tror ikke det er lambdaen heller da den ikke pøser ut bensin (nødmodus)
Skal sjekke tenningen bedre, men så at det var champion plugger med 7 tall og det betyr vel att det er litt varme plugger for denne motoren aller har jeg misforstått.
Noen som har noen formening er jeg svært takknemlig for hjelp :-)