Gå til innhold

Robbin85

Bruker
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Robbin85

  • Bursdag 11/07/1985

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Drifting, Corolla AE86
  • Modell (eks S4)
    200 SX
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Bilmekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    1.8 Turbo
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    steg 2 trim (200.250hk) Portet T28 turbo, Alu radiator
  • Fylke
    Telemark

Contact Methods

  • Bosted
    Skien

Robbin85's Achievements

  1. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2116418&request=2116418
  2. Jeg prøver å selge min Nissan 200 SX. Prisen kan diskuteres. Er rett over 200hk. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2116418&request=2116418
  3. Min er til salgs. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2116418&request=2116418
  4. Prøver å selge bilen min. kan gå ned til 55000... Er ca rett over 200hk. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2116418&request=2116418
  5. Bilen ligger ute på Autodb.no: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2116418 Ring for info: 45246173 Litt info om bilen: T28 turbo (portet) steg 2 chip 3" eksos fra turbo og hele veien bakover Frontmontert Intercooler Større bensinpumpe Konisk luftfilter Ståltoppakning 1.6mm Alu radiator El vifte(16") Fan controller Powerflex opphengsforinger i bakstilling 16" sommerfelger alu 15" vinterfelger alu Pioneer cd/mp3 spiller og fronthøyttalere Årsavgift blir betalt 20 mars. Eu ok til februar 2010
  6. Hvor er det best å importere AE86 fra nå om dagen a? Sett litt i danmark, men var lite der. Kan noen finne noen sider på nettet?
  7. Jeg har fått en pm, og utifra hva det står der går jeg utifra at det ikke passer. Skidracer: Dette er det en kompis av meg som bygger om motsatt vei nå faktisk. Men det er fra 20v til FE. Vi fant ut at om man kapper løs røra og bøyer de litt fra hverandre/mot hverandre alt etter hvilken vei man bytter, og sveiser de på den originale plata fra det andre grenrøret, passer det. Så om du, som sikkert har støpejerns manifold kjøper en anlegsplate for å lage eksos av selv, er det en smal sak å sveise om FE grenrøret. ----- Da blir det en corolla med 4A-FE motor på meg. Da kommer spørsmålet, hvis jeg har tenkt å lade 0.5bar ladetrykk på den motoren, hva må/burde gjøres for at dette skal holde en stund. kan det holde å justere opp trykket litt med en bensinregulator? Er det noen som vet hva durasjon og løft er på kammene som sitter i 4A-FE motoren?
  8. Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg har tenkt å kjøpe en corolla ae82/ae92 og bruke et grenrør jeg allerede har og bygge om dette til en turbo manifoild og sette på en turbo. Hvis det er samme eksosutgang på 4A-GE og 4A-FE så tenkte jeg å kjøpe en GTI hvis ikke blir det encorolla med en 4A-FE motor.
  9. der var bilen min ja. :) Synd jeg ikke klarte å prodisere no røyk da...
  10. Noen som har no av meg da? Rød s13 startnummer 40 hvis det er noen som så det. tsw 17" foran og org 15"alu 200sx felger bak.
  11. Noen som har bilder/film av meg da? rød sx, startnummer 40.
  12. Jeg lurer på hvordan man fjerner turtallsperra på en toyota corolla 4afe motor. 16v single cam. Er det bare å bytte rotor'n?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår