oki. så det du sier er at jeg MÅ få bilen godkjent som en 535 før jeg kan få det igjen godkjent med turbo?? Men det er litt rart siden 535 og 525 er begge m30 med ca samme vekt.
Bilen min har 535 understell /bremser, stabbstag og alt det der. Men nå er bilen i 1000 biter for oppussing så det er ingen problem å skifte til grommere deler. Har blant annet 850 bremser, m5 stabbstag som skal på.
Har snakket med biltilsynet, men de var ikke mye behjelpelig. Måtte iallefall ha papir på det jeg måtte skifte. Å det er vell det store problemet. Han snakket om at jeg kunne få tak i papirene gjennom "tuv" hvet dere om dette er muli, og vist det er det, Hvem kan jeg prate med. Hørte at "tuv" la ned kontoret sitt i Norge i 1995, og at det nærmeste blir vell Danmark.
Biltilsynet her omkring er ikke litt behjelpelige, men har hørt om ein kar ifra Kristiansund som var behjelpeli med sant VIST arbeidet var skikkelig gjort. Dette er jo eit seriøst prosjekt, som jeg vil ha godkjennt.
Takker For alle svar..
Ola
Turboholic...! Tror du har peil. Kan jeg ikkje jeg få email adressa di??
:)