Ja, da blir det jo en mye mer interessant pris. Er det noe han evt. ville gjøre for meg også? Det var rundt det jeg hadde håpa det ville koste da jeg sjekka opp litt.
Jeg ga 78.000 + reg. Den hadde da gått 91.000 km. Det er en 1.8 med automat, som jeg skrev, men ellers er det svært lite utstyr. Den er heller ikke spesielt pen i lakken – mye vaskemaskin-riper. Skal prøve å gjøre noe med det til våren. Kanskje jeg leverer den inn til et bilpleiefirma. Får se hva jeg gjør. Det er ikke kjempeviktig, ettersom det er denne jeg bruker for å pendle til jobb (11 mil daglig).
Det har også vært noe småtteri med den. Jeg hadde den nettopp inne hos Møller og fikk dem til å bytte nedre bærearmer på garanti – selv om forrige eier hadde hatt den inne til sjekk i sommer. Det knirka og klukka, så jeg ba dem sjekke det igjen. Da sparte jeg 5800 der.
Bærearmene er en svakhet. Har også en 1998 A6, og der bytta jeg nettopp øvre bærearmer.
Jeg har også et endeledd som må byttes på A4-en. Dessuten skal jeg levere den inn og få byttet automatolje og ta en liten sjekk. Den har en tendens til å legge inn for høyt gir når jeg kjører i gang etter nedbremsing uten å ha stoppa helt. Dessuten bruker den litt tid på å komme i gir etter at jeg har flytta på spaken. Dette har jeg merka først i ettertid. Håper problemet er litt lite olje og at det kan løse seg ved bytte/etterfylling.
Men, jeg føler alt i alt at det var et godt kjøp.
Ser du er glad i BMW. Hvorfor skal du da ha en A4? Hadde ikke en 3-er vært mer å satse på?