Så du mener at hvis det er "ovaliteten" i sylinderene som gjør det så mener du at det vil gå seg til selv?
Jeg fikk høre av en verkstedfyr i dag at jeg trolig ikke hadde rengjort sporene i stemplene godt nok slik at det fortsatt var skitt igjen i sporene til ringene og at det var dette som kanskje kunne forårsake oljeforbruket.
Når jeg rengjorde stemplene mine så brukte jeg først tynner og en klut, så brukte jeg et skrujern i sporene(var forsiktig) for å få vekk evt skitt som saat litt hardere, så tok jeg trykkluft til slutt for å forsikre at all spon o.l. var borte.
Mener du at dette ikke er godt nok eller mener du at dette burde holde?
Jeg kikket i sporene etterpå og så ikke noe smuss/skitt/spon...
Mvh. Kim Henriksen
Og dette med at det er en Ford: Jeg vet...Dette er min tredje Ford med bare problemer, men jeg lærer aldri ;)
Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår