Gå til innhold

mazdaturbo

Bruker
  • Innholdsteller

    127
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mazdaturbo

  • Bursdag 01/15/1982

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    242 L
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1978
  • Yrke eller sivil status
    Automatiker
  • Motor (eks 1.6)
    1.9
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    87 mod fangere.

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Hokksund

mazdaturbo's Achievements

  1. Trudde Runar solgte den hvite traktoren sin pga at han ville ha seg større og glattere bakhjul!! Muligens var det snakk om skjeggfjerning og D.cup i tilleg..
  2. Takk skal du ha Onkel Brun .. :-) Fikk du målt på fjærbeina og el??
  3. Hei.. Er det noen her som har bilder av volvo 240 med knivstag bak.. Hadde vært kjekt og ha noe og se etter da jeg skal montere dette selv...
  4. Du kjører lett fra bruningen da:-) det gjør jo alle med biler over 260 hester..
  5. Hmmmmm det er noe veldig kjent ved de bakhjula der gittt... Hvor har jeg sett dem før???:-) Men for all del fine og glatte bakhjul...
  6. Hehe godt det er mange tilbakestående mennesker som bruker haugevis med kroner på gamle svenske traktorer.. Men den mest tilbakestående her er vel faktisk han som sveiser på denna kjerra.. Hørte han fikk betalt i reifenarbeiten av tannlause pensjonister...
  7. Er helt tydelig at du har kjørt mye gromt..:-) lol
  8. Du veit Finken de eneste motorene som har Lagg er jo sugemotor.. Der skjer det jo aldri noe når du tråkker på gassen:-):-)
  9. Hei har dette speedometeret i min 242 og du kan bruke org giver.. Jeg har tatt ut signalet fra et abs giver på fjærbeinet.. Du kan koble opp dette med flere typer givere. Så går du inn i en meny som heter autocal også skal du kjøre nøyaktig 1 km så har instrumentet kalibrert seg etter hva slags pulser det får.. du har vel enten 12 el 48 i bakakselen din vel..
  10. Meget mulig jeg tar turen med min høreapparatbrune 242.. Regner vi får se "bakhjula" til bruningen:-)
  11. &0-1 stemmer.. bremsa 535 med en sånn på 8v så du bør greit klare 550 holder til 600 og hvis du har effektiv motor.. Hva slags turbintrim kjører du? p?? størrelse på eksoshus?
  12. Hva slags turbo skal du bruke?? Det meste som er bremsa hos VS er 670 gamp med T61 på etanol.. Selv bremsa jeg 650/810 med T61 på etanol på en 2,6 8V motor..
  13. Hei min 8v rødblokk bremsa 535hk/695 nm hos vidar strand på e85. Motor spec: 531 topp porta med 46/37,5 ventiler H-råder eksenterslipt veiv, viseco stempler Siemens 870 cc dyser Org f-innsug Turbonetics 60-1 turbo Fungerte bra helt til blokka sprakk:-( Hadde fuel system med carter løftepumpe og 2 bosch 984 høytrykkspumper.. Brukte bosch F3CS tennplugger re vel disse pluggene VS anbefaler til E85..
  14. De prisa der er jo helt sinnsyke:-) skal væra rimlig mongo for og kjøpe haltech for de prisa der.. F10 til 12000 som kun styrer bensin(ler meg skakk)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår