Gå til innhold

dat0hksj

Bruker
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    9000i
  • Biltype (eks Audi)
    Saab
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Motor (eks 1.6)
    2,0i

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Tromsø

dat0hksj's Achievements

  1. Evo.no var der - http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=112746
  2. Sierraen vinner 0-100, TDi'en kommer til å vinne alle mellomakselerasjoner.
  3. 1030 postinger, og du har enda ikke fått med deg at Skyline ikke leveres med ratt på venstresiden med mindre du får noen til å bygge den om. Kan jeg få låne hula du har gjemt deg i til alt av FnF-trender med rosa neon og lystgass på 1,3-liters 75-hesters civic-motorer har gått over? Forøvrig ikke rart at Skyline sies å være så rå kjøremaskin, den må vel være det for å forhindre at sjåføren dør av kjedsomhet i det interiøret der.
  4. Da gjenstår enda mysteriet med den som tråden opprinnelig handlet om.
  5. Det blir iallefall en runde eller tre innom Prostneset i dag for å se om det står noe der.
  6. Hadde du fulgt med tidligere i tråden hadde du sett at han som visstnok skal eie den Skylinen som går her ikke har vunnet noe "snill gutt"-pris.
  7. "Hei mister Gangster, får vi lov til å ta bilde av bilen din og legge det på internett?"
  8. Biler uten turbo trenger også luft vet du.
  9. 11,1 på kvartmila er ikke engang i nærheten av å hevde seg i Supratoppen.
  10. Når du senker bilen 40 mm tar du unna 40 mm av originaldemperens slaglengde. Kommer det da en heftig humpe i veien bunner demperen, og kraften tas opp av dempertårnet og karosseriet. Er du skikkelig heldig har du nå demperen stående opp gjennom panseret. Hvis du derimot har på kortere dempere er disse konstruert for å beholde lang nok slaglengde, og tar unna all kraften. Det sier seg selv at kortere dempere ikke vil fungere med originalfjærer. Forøvrig blir bilen ikke lavere med kortere dempere, det er fjærene som holder bilen oppe. Demperne er bare der for å ta unna kreftene. Dersom bilen skal bli lavere av kortere dempere, må demperne stå helt ute i spenn og presse sammen fjærene. Var nå dette så vanskelig?
  11. Denne er jo eldgammel. Het opprinnelig "førerkortsøknad for trøndere", og var en oversettelse av "Drivers Licence test for Rednecks". Den versjonen du har nå har jo ikke andre forandringer enn at du har byttet ut trøndere med nordlendinger i overskrifta. Dårlig triks.
  12. Saab 9000 Turbo: plenty med power (Det var ikke før Ferrari F50 kom at noen bil gjorde 60-100 raskere i 4. gir), stor seteplass, behagelige seter, plass til et ishockeylag og en palle øl i bagasjerommet (630 liter for å være saklig), kvalitet som en japansk bil med kvalitetsFØLELSE som en tysk. Ulemper: Dyre deler, slapt understell ved dårlig vedlikehold, trekk på feil hjulpar. Edit: NÅ ser jeg at du skriver småbil :rolleyes:
  13. R3X? Og er det ikke allment kjent at han fyren ikke er mors beste barn?
  14. Ikke helt 80-talls, men The Chase, med Charlie Sheen. Masse herlige kræsj. Fåes på DVD på Posten for 69,50.
  15. Ryktene vil ha det til at det nå går en Skyline i Tromsø, kan dette stemme? En som jobber sammen med en kompis hadde ligget etter den bilen i en halv time nesten, fikk jeg høre av kompisen min. Jeg tenkte først at det var en 200SX som går her med stor aluvinge og noen japanske tegn på, men det var visstnok ikke den. Noen som har hørt noe?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår