Gå til innhold

TomTom22

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

TomTom22's Achievements

  1. Supert, takk for gode og konkrete råd! Vi kjører et 1kW aggregat i dag, enig at det er en mye rimeligere løsning. En utfordring er at det støyer betydelig mer enn en bil (som går på tomgang ja) Og vi leverer tjenester i bomiljøer hvor det kan være sjenerende. Ideelt sett hadde vi hatt en elbil som Nissan eNV 200, men klarer ikke å finne noen av de som kommer med 230V. VW Id Buzz Cargo virker å ha det, men den er ikke klar ennå.
  2. Hei. Skal gå til innkjøp av en liten varebil som jeg trenger 1kW 230V i lasterommet på, snittforbruk på ca 400W per time, opp til 16 timer per dag. Er det noen som har noe relevant erfaring på utfordringer med dette? Må jeg (evt kan) bytte dynamo til en kraftigere versjon slik at batteriet ikke tømmes veldig når inverteren trekker? Om maksforbruket ligger på 1kW trengs vel maks 85A på 12V for at dynamoen klarer å levere hele effekten. Noen formening om hva jeg må ta høyde for når jeg beregner kapasitet på et sekunærbatteri? (antar at jeg ikke kan dra dette på startbatteriet). På forhånd takk, Tom
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår