Eg er ein som ligg ein plass mellom 5 og 10 når det gjeld å skru, både på bil og eldre MC. Tenkte at det kan vere greitt å dele litt erfaring.
Webastoen min har gitt signal om "No Flame" I testaren min. Eg har ikkje klart å komme meg vidare frå dette nivået. Mitt lokale vektsted har tidligare (før innkjøp av testinstrument) konkludert med trong for installering av ny varmar, til kostnad av kr. 11 000,- + 4 - 5 timer arbeid. Passar svært dårleg.
Eg kom over og likte godt artikkelen til Baron von Dirtbike, som beskriver demontering, vedlikehald og montering av Webasto I Touran TDI. Til god hjelp I min optimistiske start på jobben. Heilt einig I at jobben med å få ut Webastoèn er kronglete. Mykje lettare når spylertanken er tatt ut.
Gjekk i gong først med sirkulasjonspumpen for vattenet. Den fungerar greit.
Då eg omsider kom I gong med demontering av sjølve varmaren fulgte eg rådet med å varme skruene til braketten. Klarte å få ut 3 av 4 uten å knekke. Verre vart det då ein av dei 3 lange skruene, som holder kappen rundt brennkammeret, knekte av like over gjengene. Tydeleg korrodert. Videre fram er der 2 små skruer under plastdekslene, som det ikkje er like greit å varme med propanbrenner siden dei har plast og leidningar tett inntil. Begge knekte.
Videre fram, då eg tok ut glødepluggen, var pakningene, under kjeramikk holderen for glødepluggen, I oppløysning. Sjølve glødepluggen virkar.
Eg skal klare å bore ut knekte skruar og gjenge opp att hola, men pakningene under kjeramikken for glødepluggen slit eg med.
Eg treng råd. Kor får eg tak I desse pakningane, eller skal eg satse på gjenbruk frå hoggar?