Gå til innhold

Korvinj

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Korvinj's Achievements

  1. Har en kjenning som har Ross-Tech, så han tar grunninnstillingen. På vedlagt bilde ser du det som var nesten fullt i olje, regner ikke med elmotoren og annen elektro liker et oljebad. Det var også olje som hadde sivet ut i el-kontakten til gasspjeldet, så det kan umulig være normalt?
  2. Hei Fikk for noen uker lyste den gule motorfeillampen opp og noen ganger blinket glødelampen under kjøring, merket ingenting på motoren før jeg skulle stoppe den. Da jeg slo av tenningen brukte den et halvt sekund lengre og ristet litt før motoren stoppet. Har kjørt diagnose og der lå det inne alarm på gassjeldet. Demonterte gasspjeld og fant ut at det var fyllt opp med olje inni der hvor motoren og elektronikken er, rengjorde gasspjeld og EGR, men er ennå ikke kvitt problemet så nytt gasspjeld er bestillt på Møller. Men jeg lurer nå på hvorfor gasspjeldet var fullt i olje. Er det en sammenheng meg andre forestående havarier som f.eks tett veivhusventilasjon? Har noen tegningsdiagram over veivhusventilasjonen?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår