Gå til innhold

Idasma

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Idasma's Achievements

  1. Det stå 6.2.1 Løst eller skadet panel eller en annen komponent som vil kunne forårsake personskade, skarpe kanter foran og bak. Også står det. 1.4.1 Forskjell i bremsekraft >50 % av høyeste verdi. 5.3.1 Stabilisator, skader eller defekter, høyre bak. (2'er feil)
  2. Ja, andre ting kan jo ryke, men det har man jo ingen garanti på. Holder bilen noen år til er det jo lønnsomt.
  3. Rusten er ikke toppen av isfjellet i denne situasjonen. Ved eu godkjenning var rusten problemet , og vestre side på brekk var litt svakt, ellers alt i orden og kun de to tingene som måtte fikses for godkjenning. Det er en bil som brukes innimellom, korte strekninger og er grei å ha som ekstra bil og spørsmålet er vel om det er lønnsomt å fikse eller pante? Vil jo fikse om det er mulig til en grei pris.
  4. Aner ikke hvor det er rustet. Er nok på karosseriet generelt under osv. Det er ikke noe som er slitt som må byttes ut, eneste grunnen til ikke godkjenning er at det er for mye rust på bilen som må fikses på, ikke annet må byttes. Ja, er jo gratis omtrent å kjøre, derfor jeg egentlig vil fikse den, men ikke vet om det verkstedet jeg var hos var "rimelig" eller ikke.
  5. Hei. Jeg har en Mazda 323 (1982?) som fungerer kjempe fint og er billig å ha som ekstra bil. Videre ble den ikke eu godkjent pga rust og svakt brekk, og lurte på om noen tenker det er verdt å fikse? (Alt var i orden ellers) Der jeg var kostet det omtrent 8000-10 000, og for summen kan man jo omtrent få en ny bil. Eventuelt et billigere sted å fikse den? Bilen er jo sjarmerende, så vil egentlig ikke pante den.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår