Gå til innhold

TDCImondeo

Bruker
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

TDCImondeo's Achievements

  1. Leverte bilen til fordverksted for vidare feilsøk. Dei fekk ikkje kontakt med hjernen med sitt diagnoseutstyr, og meinte instrumentpanelet (speedometer) var syndebukken. Det vart bytta. Fremdeles ingen kontakt med hjernen. Nye forslag mottas med stor takk, då forslagskassa hos Ford er tom.
  2. Eg prøvde lesespolen frå min bil i naboen sin Mondeo, den fungerte fint der.
  3. Kan eg plukke den ned og ta den med til et Ford verksted slik at dei kodar den opp igjen eller noko slikt?
  4. Har to nøklar, samme feil med begge to.
  5. Korleis får eg testa lesespolen? Startaren går rundt når eg koblar den direkte, men bilen fyrer ikkje.
  6. Ingen feilkodar ved diagnose. Grunnen til at eg mistenker startsperra er at ledlampa i klokka i dashbordet blinkar annakvart sekund. Dette betyr at startsperra er aktivere. Den skal ifølge instruksjonsboka til bilen lyse i 3 sek når nøkkel står i pos 2 i tenningslåsen, for så å sløkke.
  7. Takk igjen for innspel bakstykket er testa Ok.
  8. Hei og takk for innspel. Eg bomma her, 12v på hovedstrøm, ingen spenning på styrestrøm. hrller ingen spenningfall å måle når nøkkelen er i startposisjon.
  9. ..kva slags posisjon skal nøkkelen stå i når eg skal kunne finne +12v på denne ledningen?
  10. Det har eg ikkje målt, skal sjå på det. Takk for tips.
  11. Eg har ein mistanke om at dette kan være relatert til startsperra. Ledlampa i den analoge klokka blinkar annakvart sekund, uavhengig om nøkkelen står i, og uavhengig om den er vridd om eller ikkje. Any Clues? :)
  12. Startrele og kamfølar er no skifta, uten hell. Ingen feilkodar å lese ut. Forslag til neste trekk?
  13. Hei, Eg har ein 2004 Ford Mondeo 2.0 TDCI 115hk med 5tronic automatgear som ikkje startar. Dvs, når eg vrir om tenningsnøkkelen, vil ikkje motoren "kranke" i det heile. Lys i instrumentpanel osv kjem på som det skal, men når eg vrir nøkkelen heilt om og skal kjøre startmotoren, skjer det ingenting. Glødelampa lyser, men koblar ikkje ut etter nokre sekund slik den pleier. Rett før denne feilen inntraff fekk eg motorstopp. Glødelampa blinka, og motorlampa lyste. Bilen lot seg starte igjen, men gjekk noko "ruskete". Etter nokre få hundre meter stoppa den igjen, også denne gongen begynte glødelampa og blynke og motorlampa lyste nokre sekund før stans. Eg kunne kjøre startaren, men motoren starta ikkje. Etter eit par startforsøk landa eg der eg er i dag; ingen antydning til liv frå startaren i det heile når eg vrir nøkkelen heilt om. Batterispenning utan last er målt til 12,5V. Gammalt batteri, men ein skulle tru det var nok til å starte bilen. Er det nokon som har tips til kor eg bør starte feilsøk?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår