Gå til innhold

Tomal

Bruker
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Tomal's Achievements

  1. Jeg sliter med mye av det samme, men nå har jeg permanent 3 sylindret motor. Har kommet frem til at det er mest sannsynlig tett injektor som er årsaken, men ventil som har hengt seg kan og være grunnen. Har du IR-termometer, så måler du på hvert eksosutløp på motoren og ser hvilke sylinder som ikke går. Deretter kan du gå videre med å bytte om injektorene på den og den nærmeste sylinderen, og se om problemet flytter på seg. Er ihvertfall den enkleste måten jeg kommer på. Driver på med det samme problemet idag, så får vi se hva som skjer.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår