Gå til innhold

#vwgolfislife

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

#vwgolfislife's Achievements

  1. Hei! Min MK4 klikker når jeg skal låse bilen fra førerdøren, kan ikke låse fra noen andre dører. Når jeg låser bilen låser den seg, så låser den seg opp, og låser igjen, og opp igjen. Slik er det når jeg skal låse bilen opp også. Når jeg sitter inne i bilen å låser funker alt perfekt. Hva er årsaken til dette? og hva må jeg gjøre for å fikse det?
  2. Hei! Har fått et bittelite hull i bunnpanna. Jeg har tenkt å prøve kjemisk stål. Har tenkt å prøve denne; http://www.verkstedutstyr.no/80/493/906-002-KJEMISK-ST%C3%85L.aspx Noen som har erfaringer med dette? Må jeg tappe ut olja, og så på med ny olje etter å hatt på kjemisk stål? :)
  3. Er snakk om en 98 modell, 3'ar golf, 1,6 Tittelen på emnet sier litt om problemet, men hender ofte at når æ gasse skikkelig når bilen står i ro og slæpp pedaln så synk turtallet heilt ned tel 200 førr så å gå opp igjen.. Har en mistanke om at det kan vær bensinpompa.. Om æ hold turtallet på rundt 4-5000 når bilen står stille i ca 10 sekund og slæpp pedaln rask, går turtallet ned tel ca 400-600 og går gradvis ned tel bilen slukke. Lure på om motor får førr lite drivstoff.. Eller om dæ kan va at den får førr lite luft.. E innsprøytningsmotor. Nån som har opplevd lignende? Trudde æ sku løs prøblemet da æ fant e lekasje av olje som lå å fløyt nede med den eine tennpluggen, men har skifta alle pluggan, fiksa lekasjen, pluggledningen e skift, rotor og rotorlokk e skifta uten hell....
  4. Nettopp vært å flytta jordingspunkt igjen, men er ikke sikker på om dette heller kan være godt nok? (se bilde) Men når jeg da spilte musikk igjen funket suben som den skulle på de hardeste dunkene i sangen, og når sangen enten var ferdig, eller det var litt mer rolige takter slo forsterkeren seg på protection, og når det ble mer bass i sangen, slo den seg på... Kan det være at jordinga er for dårlig nå også? Har en mistanke om at jordingskabelen kan være for lang, tror den er rundt 80cm-100cm lang... Etterhvert som jeg spilte ble intervallene mellom power-protection-power-protection kortere og kortere...
  5. Har funnet ut at det må være en kortslutting mellom forsterker og sub. For når jeg kobler ut ledingene som fører til sub så lyser kun power lampa og det virker som om at alt er greit, men setter jeg inn ledningene igjen begynner lampene og veksle seg imellom(power og protect). Det er med en gang suben skal begynne å dunke den går over til protect, så må være en kortslutting her en plass, men skjønner ikke hvorfor. Har sjekket alle terminalene, alle ledningene og sjekket om noen berører hverandre, men ingenting galt... Noen tips her?? Har skiftet ledningene fra sub til forsterker, skiftet rca kabel og remote. Flyttet jordingspunktet, men ingenting har hjulpet... Er en 4000watts boss monoblockforsterker og en magnat 800watts enkel 12".
  6. Har fått en lekkasje fra oljetrykkgiveren. Dette fører til at det drypper olje ned til den ene tennpluggen, som igjen fører til at motoren noen ganger kan dø ut når den blir varm og at tomgangen jager.. Noen andre som har opplevd at det leker fra oljetrykksgiveren? Og hva er det som er gåen når det klarer og kommer olje ut? Har bestilt ny så håper det vil løse saken.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår