Gå til innhold

ssaastadhagen

Bruker
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

ssaastadhagen's Achievements

  1. Det er fult mulig. Tror ikke han er noen kjeltring jeg heller, men har sett flere tråder på diverse sider hvor det står at kunder aldri har fått varen eller pengene tilbake. Saken blir jo riktignok bare belyst fra en side, men hvis man driver så stort som han påstår å gjøre, og ikke klarer å svare på henvendelser fra kunder, så må man iverksette noen tiltak.
  2. Da har jeg fått tilbake pengene, med litt hjelp fra forbrukerrådet. :)
  3. Ser ut som om det skal gå i orden nå. Fikk svar fra han etter at jeg hadde klaget til forbrukerrådet. Han hadde bestilt gjennom Møller, og sa at det var de som var treige. Ordren er omsider kansellert, og han har fått tilsendt kontonummer til tilbakebetaling av pengene. Da får vi se hvor lang tid det tar før det skjer... Han skulle dessuten slutte å selge disse delene, tydligvis fordi det har vært noe problemer med leveringen fra Møller.. Var på huggern rett før jul og fikk tak i 2-din ramme til bilen der, så nå har jeg ihvertfall fått inn spilleren i bilen. Prisen var bare 1/3 av transmedia også, så da er jeg fornøyd :)
  4. Sendte en mail en stund tilbake med beskjed om å avbryte ordren og tilbakebetale pengene. Hørte selvfølgelig ikke noe da. Onsdag for en uke siden sendte jeg nok en mail og ga frist på en uke til å avbryte ordren og tilbakeføre pengene. Skjedde ikke noe da heller, og nå som det har gått ei uke, får det være nok. Når selger ikke er villig til å løse saken oss i mellom, så må noen andre trå til for å få stoppet denne galskapen
  5. Føler jeg har prøvd det meste, også ringt både lørdag og søndag. Sendt en god del e-poster på ulike dager også. Regner egentlig med at jeg aldri vil få det jeg har bestilt, så prøver heller å få igjen pengene. Det er selvfølgelig ikke så lett, når det ikke er noe svar å få i andre enden...
  6. Det ordnet seg vist ikke likevel. Fyren skulle sjekke leveringstider, men tok aldri kontakt igjen. Umulig å få tak i, både på mail, telefon og privat mobil. Er vel ikke annet å gjøre enn å melde saken til forbrukerrådet og i verste fall politiet. Makan til useriøst firma skal du leite lenge etter! Anbefaler ingen å handle der!
  7. Fikk omsider svar med beklagelse, etter en uke. -20 minutter etter posting her! :O Da ordner det seg vel :)
  8. Hoi! For straks 3 uker siden, bestilte jeg et ombygingskit fra 1din til 2din-spiller i passat 3bg, fra transmedia. Betalte inn på forhånd, og fikk bekreftelse på at ordre var under behandling, og penger mottatt. Siden det begynner å dra ut, tidsmessig, har jeg nå prøvd å kontakte transmedia både via mail og telefon. Får aldri svar, og det hender at noen i andre enden avbryter når jeg ringer. Det vil si at det faktisk er en i andre enden som bevisst ikke vil snakke med meg! Sitter her med en flott Pioneer x3600dab som jeg ikke får mortert. Skulle gjerne hatt dette i orden i løpet av neste helg, når lappen kanskje dukker opp! Jeg var dum som ikke sjekket nok om firmaet på forhånd.. Men er det slik at man får varene etter en stund, eller er dette svindel? Vil høre deres erfaringer! (Mulig jeg har postet på feil sted, men viste ikke hvor jeg skulle legge denne.)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår