Gå til innhold

Cemik

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Cemik's Achievements

  1. Takker for gode svar. Jeg tok først kontakt med forbrukerrådet, bedre føre var enn etter snar... Jeg har også etter dette vært i kontakt med verkstedet og vi har kommet til enighet. Det er uten tvil jeg som kommer best ut av situasjonen:-) Så lovverket gjør jobben sin i denne type hendelser. God helg.
  2. Hei. Har i god tro levert inn bilen min på merkeverksted. Etter en EU kontroll på samme merkeverksted var det noen ting som måtte utbedres. Fikk et skriftlig tilbud på dette og avtalte tid ang å sette bilen på verksted. Det står ingen til i tilbudet om at prisen kan endre seg, hverken til det dyrere eller billigere! Arbeidet skulle ta to dager. Skulle etter avtalen hente ut bilen i dag. Får telefon fra verkstedet 30. min før jeg skal hente bilen om at det var mer jobb med ene delen som måtte utbedres (skifte noen skruer ang eksos manifold) får beskjed om at det kan bli vesentlig dyrere osv...Får beskjed i morgen over telefon. Jeg jobber med salg selv og tenker at de må forplikte seg til det tilbudet de har gitt. Som regel tjener jo man på avtaler, men en sjelden gang blir det dyrere/ mindre fortjeneste enn planlagt osv... Er jeg helt på jordet her? Hva tenker dere? Er det noe regelverk som jeg kan bruke? Håper på litt konstruktiv hjelp, litt fortvilet nå... Mvh Frustrert...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår