Gå til innhold

Kenste

Bruker
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kenste

  • Bursdag 05/02/1996

Contact Methods

  • Bosted
    Rossfjord

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Kenste's Achievements

  1. Har nettopp fått i motoren og koblet alt (tror alt er rett), men det virker som den bare går på 3 sylindere? Jeg får den ikke til å starte på nøkkelen og bensinpumpereleet samt bensinpumpa klikker å tikker å kanskje ikke holder jevnt trykk? Har byttet bensinpumpe. Aner ikke hva det kan være. Gidder snart ikke å bruke mer tid på den så jeg trenger hjelp ASAP! Er originalt en 316i men har byttet til m50b20 VANOS fra e36.
  2. Hvor mye trykk kan turboen i en 1.9 TDK tåle? Kjøpte nettopp en Passat med oppjustert turbo og dieselpumpe så jeg spør bare for sikkerhetsskyld. :)
  3. http://www.autodb.no/bil/view/1668617 BYTTE I BMW E34/E36 ER MEGET INTERESSANT, MED MELLOMLEGG FRA MIN SIDE.
  4. Tusen takk for tips. Imponert over kunnskapen din Quattro73. :-)
  5. Takk for svar, glemte også å tilføye at bilen hadde stått ganske lenge før jeg kjøpte den, så jeg regner med at det kan ha noe å si. Så hva ville du rettet mistanken mot?
  6. Heisann, har et problem med min 93 Audi 100 Avant c4 2.3E Quattro motorkode: AAR Går bare rett på sak: den er lettstartet når motor er kald og har litt ujevn gange men "tungstartet" til tider når motor er varm det vil si at den ligger på 400-500 omdr før den går opp til det normale etter en stund, må også file lengre enn ved kald motor. Bilen drar også forferdelig dårlig hele veien, virker også som den kutter/mister enda mer effekt når den kommer opp til 4000-4500 omdr ved pådrag. Hva kan dette komme av? Har ikke så mye peiling på disse motorene så all hjelp taes imot med stoor takk
  7. Bilen starter å går som den skal men er noe rart med motortemp. Den holder seg lenge på det måleren skal være på men etter en god stund blir den varmere og kjølevæsken bruker å koke. Har nettopp kjøpt bilen så jeg håper noen kan tenke seg hva det kan være. Radiatorviften starter heller ikke, men det er bare dårlig kontakt på jordledningen.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår