Gå til innhold

TrondGuttormsen

Bruker
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TrondGuttormsen

  • Bursdag 02/15/1979

Contact Methods

  • Bosted
    Kristiansand

TrondGuttormsen's Achievements

  1. Ja og det er 27 tanns jeg skal ha om jeg forstår rett? 101 hesteren har 27 tenner. Var iallefall den som kom opp når jeg søkte på AJ 57496 som er skiltnr :)
  2. Sånn fant iallefall riktig skiltnr så nå skulle det være riktig del. Men ser det står Kjøretøysutrustning for kjøretøy med automatgir http://www.skruvat.no/Leddsett-drivaksel-P16639.aspx
  3. Pokker ser nå at jeg har glemt reg nr på bilen! :(
  4. Okey kanskje jeg spør dumt nå.hehe. Men det er denne du tenker på? http://www.skruvat.no/Leddsett-drivaksel-P16639.aspx Her står det jo at det er for biler med automatgir? Og jeg har manuell. Eller er de like?
  5. Ja det er en AVB motor. Ser ut til og komme på 2000 for begge to fra Ebay med Toll frakt og moms. Ikke så galt det vel?
  6. Hei. Må bytte begge drivknutene på min Passat 1.9 tdi 04 stasjonsvogn. Det er en 74 kw (tror det er 100 hesteren). Så har jeg funnet deler på Ebay, men er veldig usikker på hvor mange tenner jeg må ha siden det er to forskjellige. Enten denne med 27 http://www.ebay.com/itm/OUTER-CV-JOINT-27X53X33-VOLKSWAGEN-PASSAT-B5-B5-1997-2005-OEM-3B0498099B-/251359252118?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AVolkswagen%7CModel%3APassat%7CYear%3A2004&hash=item3a862dce96&vxp=mtr Eller denne med 30 http://www.ebay.com/itm/OUTER-CV-JOINT-30X53X33-VOLKSWAGEN-PASSAT-B5-B5-1997-2005-OEM-8D0498099-/261327395056?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AVolkswagen%7CModel%3APassat%7CYear%3A2004&hash=item3cd85398f0&vxp=mtr Noen som har peiling? Og er det en grei jobb å gjør selv? Synkroniseringsringen på andregiret er gåen, begge svinghjulene begynner å bli slitt og regreim bytte skulle vært tatt nå så dere skjønner at jeg ikke gidder og koste så mye på den.hehe. Men MÅ bytte dette siden det knaker endel og har også hatt vibrasjon i rattet 2-3 ganger. Takk for svar :)
  7. Hei alle sammen. Trenger tips på hvilket verksted jeg kan bruke for og få dette billigst mulig :) Det som skjer er at når jeg girer fra 1-2 og fra 2-1 kommer det en "tannpusselyd". Akkurat som om man bomgirer. Dette er sannsynligvis synkroniseringsringen på 2.giret har jeg hørt (selvom ingen vet jo før de har åpnet). Dette skal visst nok være en fryktelig dyr ting og fikse siden hele girkassen og motor må ut for og få delt kassen. Har kjørt med det en god stund nå (starter bare i 2. gir så går alt bra) og har hørt at jeg egentlig kan kjøre med det helt til clutchen ryker for den må byttes uansett hvis en først demonterer alt. Noen som har noen tips på billige verksteder (Sverige eller Danmark) som er greie og bruke? eller noen som har opplevd det samme som dette? Mvh Trond Guttormsen.
  8. Hei:) Er det noen som har byttet eller vet om det er mye jobb og bytte radiator på en Opel Vectra 95mod 2.0 sedan?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår