Gå til innhold

Audi4evah

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Audi4evah

  • Bursdag 12/27/1993

Contact Methods

  • Bosted
    Lillehammer

Audi4evah's Achievements

  1. Audi a6 1999, 1.8t quattro Jeg sliter med at bilen min hakker (man kan ikke kalle det for fusking). Jeg tok å testa ut når den begynner å hakke, og fant da ut av at om jeg trykker bånn gass fra rundt 1000 omdreininger så begynner den ikke å hakke før den når rundt 2300. Men begynner jeg å trykke bånn gass på 2300, så hakker det med en gang, det samme skjer med alt over 2300. Bilen kjører normalt på normale drag og det merkes heller ikke i tomgang. Har noen opplevd noe lignende tidligere? Det eneste jeg 100% vet det ikke er(fordi det er sjekket): - Luftmengdemåler - Termostat - Tennplugger - vanntemperaturmåler (g62) Takker for all hjelp!
  2. Takk for svar. Nei det tror jeg ikke, ikke noe jeg har gjort hvertfall.
  3. Hei! Jeg har ett fjuske problem som jeg ikke klarer å løse... Når du kjører bilen "vanlig", med rolige akselerasjoner så merkes det ikke. Men når du prøver litt hardere akselerasjoner (evt forbikjøringer). Så føles det ut som om at bilen vil akselerere, men ikke får det til, i tillegg så begynner hele bilen å riste (det jeg kaller fjuskinga). Slipper du opp gassen igjen, så kjører den som normalt. Jeg begynner å gå lei og gi opp, så jeg trenger hjelp! En kar sa kanskje at det kunne være ett vakuum problem, evt magnetventil ved turboen. Bilen har for øyeblikket åpent luftfilter og er chippet, hvis det hjelper. Når det ble byttet luftmengdemåler skal det visst nok ha funket i noen dager før den da begynte å fjuske igjen. Jeg fikk en kompis til å gjøre det og teste, da jeg var borte. (luftmengdemåleren er ikke snudd feil) Hva jeg har byttet/sjekket osv: - bensin filter - tennplugger - kryssjekke coiler - Luftmendemåler - Luftfilter - Vanntemperaturmåler (g62) (det var det eneste som slo ut på diagnose) - Termostat (den var ferdig) - Dyserens/fugtfjerner Takker for all hjelp jeg får!
  4. Neida er sånn med alle vinduene, men bilen går strømtom og dør.. Jeg vet da ikke om døren tømmer den for strøm eller om dynamoen ikke lader
  5. Hei! Audi A6 1998 V6 For noen uker siden ble fører døren min bøyd for langt feil vei... som resulterte i at hengslene ble bøyd, dette gjør det vanskelig og komme ut og inn av bilen.. delen på hjulbuen nærmest døra ble knekt innover, og jeg tror at det da i samme slengen har kuttet/ødelagt noen ledninger der... Første gangen batteriet gitt tom begynte alle varsellampene å lyse før den gikk tom for strøm, jeg fikk lada opp batteriet igjen og kjørte den hjem uten problemer.. noen dager senere starter bilen med glans, men det var så vidt nok strøm til å rulle ned vinduet.. så jeg tror at noen ledninger i døra tapper hele bilen for strøm, er det noen mulighet for at jeg kan skru av en dør kontakt som da vil stoppe den fra å gjøre dette? Håper noen har mulighet for å hjelpe meg! Takk for svar - Martin
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår