Gå til innhold

TomX95

Bruker
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TomX95

  • Bursdag 07/09/1995

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Volvo, Massey - Ferguson
  • Yrke eller sivil status
    I Forhold
  • Fylke
    Telemark

Contact Methods

  • Bosted
    Skien

TomX95's Achievements

  1. Men sitter å glaner på megasquirtsidene. Står att Maf (luftmengdemåleren) Sensoren skal i port: AD0, AD6, AD7. Men hvor i huleste er disse portene!!???
  2. Er vell det greieste :mekke:
  3. Men så og si alt av elektoniske signaler går jo inn i den orginale hjernen, kan vell nesten bare lage ett adapter og stokke om ledingene slik att den dataspruten får riktige ledinger på riktige pinns? Må vell trekke kabler til tennigsmodulen, og eventuelle luft temp målere. Men er vell ikke så mye mer utover det?
  4. Er Jo greit å ha litt flere justeringsmuligheter :) Eventuelt ha to map ;)
  5. Oki :) Men Eu kontrollløranne bryr seg vell ikke om data spruten? Kan vell bare ha ett map med orginal hk akkurat for den dagen?
  6. Men pris for å få mappa bilen? Har hørt det ligger på en 5000, kan det stemme?
  7. Aha, takk for all hjælp :) Trur nokk jeg må få fatt i no Datasprut ja :)
  8. Men lurer på to ting :) ? Tåler kretskortet å koble på eks: coilen og dyser direkte inn? eller må den igjennom rele først? Og Hvor ska luftmengdemåleren? :)
  9. Hei! Har ikke kjøpt bil enda, men tenker å kjøpe en 740. Veit att disse har mye krefter å gi :D Men!! Jeg lurer på å montere datasprut (uansett om det blir 240 eller 740), men ser mye rart og ser folk har masse problemer!? Er det egentlig ganske rett framm, eller er det ett helvettes styr?? Har noen erfaringer å dele?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår