Gå til innhold

mb-190

Bruker
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mb-190

  • Bursdag 06/14/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil
  • Biltype (eks Audi)
    Mb 190E
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Yrke eller sivil status
    lærling, bertel O. steen agder
  • Motor (eks 1.6)
    3.0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    satt i 3liter m103
  • Fylke
    Aust-agder

Contact Methods

  • Bosted
    froland

mb-190's Achievements

  1. jeg har en mb 190 2.0 ombygd til 3.0 manuel, jeg fikk tak på enkeltmasse svinghjul til 6'r og brukte girkassa fra 2literen.
  2. mb-190

    m103 fusking

    har en merce med m103 3.0. den begynte å fuske med pådrag og fant ut at katalysatoren var tett som bare juling. fjernet så denne, men nå er den tungstartet, sviver fint på tomgang, kan ruse den opp også, men når enn drar på når mann kjører å kommer til 3500-4000 begynner den å fuske hoste og harke så plutselig dauer den. noen som har hatt dette problemet før?? mulig tenningsdeler eller bensinpumpe?? har ikke prøvd å bytte noen deler, men har coil, bensinpumpe, fordeler og fordelerlokk liggende så blir prøvder det i første omgang
  3. åssen maskin hadde du i den??:P så får jeg prøve å lufte den imorra på jobb ;) takker for svar
  4. oki, må bare prøve å finne uta hvilke ledning dette er :P takker for svar
  5. har en 190 med 3liter og asd sperre. når mann står still å burner spinner den på 2 som bare juling, men så fort mann feks skal prøve å sladde rundt en rundkjøring/svinger så spinner den kun på innerhjulet fryktelig irriterende. har hatt av slangene til sperre når jeg byttet motoren. mulig luft i systemet?? i tillfelle hvordan er dette å få luftet om det er mulig?? er nok olje på beholderen. takker for svar
  6. noen som har troa på at det kan være pluggledninger å coilledning?
  7. hallo, har ein m103 3liter som hoster å harker på lave turtall når den er varm, om mann står still å trør speeden i bånn så hoster den seg oppover på turtall til den plutselig ikke fusker mer, så kan man sleppe den ned på tomgang å den e heilt lik. noen som har noen tips eller vært borti dette før??
  8. ja er no en sjangs for at clutchen e litt større på m103, men e får prøve å se idag om det kan passe :P
  9. hallo. har en clutch som har stått på enkelmasse svinghjul m102,men har nå fått lempa i en m103 motor i bilen å enkeltmasse svinghjul er på vei ifra tyskland, men spørsmålet er, passer lamell/trykkplate fra m102 over på m103?noen som har prøvd dette før?? takker for svar.
  10. noen som har et enkelt masse svinghjul til m103 motor til salgs?? haster
  11. noen som vet om det er forskjell på frontplate/radiatorfester fra 4 syl til 6syl? i tillfelle er det vell bare å jalle, om frontplate/radiatorfester til 6syl er vanskelig å få tak på?? :P
  12. har en m103 og manuelkasse i garasjen oss ein kamerat så eneste som mangler er svinghjul. ønsker derfor å handle et enkeltmasse svinghjul om noen har det liggende :)
  13. ja du er kanskje innpå no der :D har lyst til å hive i en 3liter. men om det er mye jobb vill jeg heller finne meg en e300 coupe :D
  14. er lavere bak nå enn den er på bilde, grunner til at den er så høy er at jeg akurat hadde satt bilen på bakken igjen etter litt modifisering for at hjula ikke skulle subbe i sjermene :D
  15. [ATTACH]28836[/ATTACH] [ATTACH]28837[/ATTACH] [ATTACH]28838[/ATTACH] sånn da var borbetfelgene på. neste er å handle senkefjører så e kan få den nedpå litt, holder egentli me høyda bak men må ha den like lav forran. me 215/40 dekk så blei det bra strekk på 10" breie felger :P men syns de kledde bilen da =) blir nok å få på en bakrutesenker ettervært også
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår