Gå til innhold

Seytonny

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Seytonny

  • Bursdag 06/27/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    V50 1.6d
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    2007
  • Yrke eller sivil status
    Blikkenslager
  • Motor (eks 1.6)
    1,6
  • Fylke
    Oslo

Contact Methods

  • Bosted
    Oslo

Seytonny's Achievements

  1. Ja det kan være sikkert å vist at det koster penger, Har ikke noe bruksanvisning på webastoen bare orginale bruksanvisning fra volvo. Men i dag har jeg og faren min funnet ut at jeg ikke har noe problem med klimaanlegget, og jeg har heller ikke noe problem med webastoen, Er bare det at jeg har kjørt korte turer + at jeg bruker webastoen hver morgen. samler seg nok endel i kammeret. Så da var det bare å prøve å finne ut best mulig måte å bruke detta på :P Tusen takk for svar Hilsen Tonny ps: legg gjerne inn flere tips eller problem angående webasto eller klimaanlegg.
  2. Takk for svar, Men trur du det er normalt at røyken kan sive inn i bilen når det ryker. Mener at klimaanlegget skal gå over til resirkulering av luften inni bilen når det er forurensning utenfor. Eller tar jeg feil. Men hvorfor skal da varmeren tenne når jeg starter bilen og ikke på tidsur?
  3. Hei Eier en Volvo v50 1.6d 2007 mod. Her om dagen oppsto det et problem for meg som jeg har ignorert fra i fjor vinter. Jeg bruker Dieselvarmeren hver dag om morgnen, men her om dagen ville den ikke starte. Så bilen min var full av is, jeg låser meg inn i bilen og skrur på bilen for så å skrape ruter. Etter hva jeg har fått hvite i dag så starter varmeren automatisk ved +5 eller lavere, noe den gjorde også. Men det Ryker noe fryktelig og ikke bare ryker det masse men røyken siver INN i bilen min via klimaanlegget. Jeg er klar over at det kan samle seg sot eller diesel i brennkammeret og at det er lurt å kjøre varmeren helt til den stopper selv. Har jeg et klimaanleggproblem? En teori fra far: Siden varmeren starter automatisk ved +5 eller lavere, vil det da si at vis jeg kjører til butikken og hjem igjen, så er ikke dette en lang nok strekning for å få brent nok fra kammeret, så da blir det en avbrytning i brenne prossessen når jeg kommer hjem. noe som kan arte seg til problemer? Dvs alle med Dieselvarmer burde ikke kjøre korte turer for da fyller brennkammeret seg med sot eller diesel? Og er et fult brennkammer nok til at brenneren ikke vil starte på tidsur? Tips og meninger tas imot med stor takk. Hilsen Tonny
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår