Gå til innhold

Daniel93

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Daniel93

  • Bursdag 08/26/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    Celica t20
  • Biltype (eks Audi)
    Toyota
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    Bilmek lærling
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Fylke
    oslo

Contact Methods

  • Bosted
    Oslo

Daniel93's Achievements

  1. Har en Celica som er senket med orginale toyota fjærer med delenr AM 28176. Vet ikke hvordan jeg får tak i TUV papirer. Håper noen kan hjelpe :)
  2. Hei, har en celica T20 1.8 7A - FE som har gått 117000 km. Kjøpte den Mars i fjord fra en pensjonist. Men som kjent bruker 7A - FE olje og det gjør min og selv om forrige eier hadde den på Toyota og skiftet ventiltetninger. Dette hjalp minimalt for det er sylinderne som blir "oval" og slitte stempel ringer som har feilen til oljeforbruk. hvis jeg bytter stempel ringer blir det ikke bra. Shortblock er vel den eneste løsningen til og få den helt 100 %. men det koster 12 000kr hvis jeg gjør jobben selv. Så jeg har fått tak i en 2.0 GT delebil med en 3S-GE. Dette var billigere og jeg har lyst på mer hester, 7A - FE er litt lat. jeg har tenkt og bruke motoren og det som trengs fra delebilen. Jeg har lest litt rundt om at noen mener at motorfestene fra 7A - Fe ikke passer, men kan jeg bruke motorfestene fra 2.0 GT? Har lest at ombyggingen blir godkjent, for det er samme bremser, forstilling osv. men jeg lurer på hva prosessen er? først kontakte Toyota også vise den på nærmeste biltilsyn? vill det koste noe og få den godkjent? eller noe for at det er mer hk i bilen? takker for svar. legger ved noen biler av bilen
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår