Gå til innhold

x-cell81

Bruker
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om x-cell81

  • Bursdag 03/08/1981

Contact Methods

  • Bosted
    alver

x-cell81's Achievements

  1. Ja jeg har erkjent å kjøre i fra de, men føler bare de prøver å lure meg til å tilstå enda mer. boten blir nå som den blir uansett, jaja får tenke litt på det til han ringer opp igjen, kjører audi du og eller er det bare bilde?
  2. Nei de har ikke annet en speedometeret i den bilen er en vanlig sivil bil, er lokal her jeg ble tatt så vi har greie på sånnt, prøver bare å unngå at inndragelses tiden blir lengre pga enda mer dumskap :)
  3. Ja det var 2 stk i den mondeoen, har det noe å si når de ikke har godkjent måling, dette er den farten de selv har hatt på et tidspunkt, men da var jeg long gone å holdt en helt annen hastighet for å si det sånn, er bare så jævla trasig, ble ikke oppsøkt før 1 uke etter de hadde vistnok fått med seg regnr. juristen sendte saken tilbake te snuten for å få oppklart det med 128kmh å da ringer de til meg..
  4. Snuten vil ha meg til å erkjenne 128kmh i 70 sone i forbindelse med unlatelse å stoppe for politiet, det finnes ikke noen godkjent måling eller bevis for hvor fort jeg har kjørt.. Er vel bare å nekte plent??
  5. Det hørtes ikke så ille ut quattro men om det som tl3518 skriver er korrekt på denne motoren så tror jeg at jeg bør ha med en som har gjort dette før, er en 16v ja. Har en kolega i offroad-miljøet mulig han har skrudd på motorer å ikke bare alt annet.
  6. Det høres fornuftig ut ja, men om det skulle vere slik at noen rester har satt seg i en løfter er det vel ikke noen motorflush som kan fikse det vel? Har hørt mye om slike miksturer som fikser en motor men det virker for godt til å vere sant. hvor mye arbeid er det å skifte løftere, mine kunskaper strekker seg til å bytte clutch, kammene må jo ut å da er jo registerremen av osv. tror ikke jeg tar fatt på en slik jobb uten å ha gjort det før. er vel en 10k jobb på verksted.
  7. Har en golf 1.6 2001 193000km som klakker på en v-løfter ved varm motor, dette oppstod litt etter en motorrens i forbindelse med oljeskift. bruker 5-40 liqui moly samme som før, eneste er at den nye er av nyeste type 5-40 fra liqui moly. prøvde en tilsetning som skulle hjelpe på ventiler løftere osv, dette så ut til å virke men klakkingen var der igjen etter ca 4mil :deng trenger tips til hva jeg kan gjøre før jeg evt leverer den inn. Takker for innspill.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår