Gå til innhold

Remi Haugen

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Remi Haugen

  • Bursdag 12/30/1977

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    230TE
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Yrke eller sivil status
    Selger for Euronics
  • Fylke
    Møre og Romsdal

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.fotoeske.no/remi-haugen/
  • Bosted
    Sunndalsøra

Remi Haugen's Achievements

  1. Slangen er fikset nå, pumpen både starter når jeg slår på tenning, og når bilen en sjelden gang starter. Releet har jeg prøvd å koble helt ut, uten at det ble noen forandring i situasjonen.
  2. Jeg har sjekket bensinmengdefordeleren med slangene på, det er ikke noe galt med slangene vertfall. Jeg har ikke peiling hvordan jeg skal sjekke selve mengdemåleren. Tok ut sikringene på overspenningsrelèt, ingen funksjon eller noe annen respons. Jeg fikk start i dag tidlig med en gang, men etter motoren er blitt varm, så får jeg ikke det lengre. Da må jeg vente minst 14 timer før den starter igjen. Prøvde også å bytte om kablene jeg la ut bilde av, å fant plass dem passer på (står ledninger der fra før) = 0 respons...
  3. Jeg har fått mange innspill nå som skal testes i morgen(dag). Jeg legger ut bilder av dem 2 kontaktene jeg har som jeg ikke finner plass til. Det bilde der det er tape på en slange, den er sprukket. Drar jeg den av, så stopper bilen helt. Men det forklarer ikke hvorfor bilen IKKE vil gå når den er VARM. Kald, så er det ikke noe problem å starte eller få den til å gå. Men hvor skal disse ledningene? Det er det store spørsmålet. Det som er gjort i det siste er å skrifte plugger, men ingen forskjell i resultat. Tok av kontakten til hjernen, å bilen starter men stopper når den blir varm. Bilen gikk når jeg henta den, men var veldig tungstartet når den blei varm da også. Etter jeg fylte full tank, så er den blitt umulig å ha til å gå når den er varm. Går heller ikke an å slakke av da, da bare den stopper opp. Litt vanskelig forklart, men setter stor pris på all hjelp og forslag :)
  4. Har dessverre ikke fått tatt bilde enda. Skal se om jeg får det til når det er lyst. Det er en 89 mod, aner heller ikke hvordan motor som står i nå. Men etter som forrige eier sa, så er den visst nok en 88 mod. Jeg finner ikke motornr på den før jeg får lys å slikt.
  5. Jeg har kjøpt meg en gammel MB 230TE. Det er skiftet motor i bilen, den starter når den er kald. Problemet mitt er at når bilen er blitt varm, så vil den ikke gå på tomgang. Heller ikke starte igjen om den stopper etter at den har fått litt varme i seg. Jeg har koblet av hjernen, å det er akkurat samme symptomene. Så det har ikke noe med hjerne å gjøre. Det er 2 kabler i motorrom som ikke er noen plass å plassere. En singel polet kontakt, å en 3 polet kontakt. Hva kan være galt? noen som har peiling? Har noen peiling på hvor jeg kan få tak i koblingskjema for det elektriske og over vacumslangene? Ellers er bilen veldig bra, men gjør lite med den så lenge den ikke vil gå som den skal. RÅDVILL akkurat nå, å på grensen til desperasjon.... Håper på kjapt svar, å KUN seriøse hendvendelser. Mail: remi.haugen@hotmail.com
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår