Gå til innhold

Treline

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Treline

  • Bursdag 07/19/1986

Contact Methods

  • Bosted
    Farsund

Treline's Achievements

  1. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34822001
  2. Hei, har ikke det nei. Men selger bilen i deler nå, men takk for henvendelsen.
  3. Selger ledningsnett til motor på en 1.4l AEX motor. Alt fra sikkringsboks til dyser, m.m. 1000,-
  4. Ønsker å kjøpe et komplett motorstyrenhet ledningsnett. Trenger alt fra sikkring boks og ut til dyser og div andre komponenter. Trenger ikke sikkring boks eller hjerne, kun ledningsnett. Komplett motor med alt av el. inkludert kan være av interesse også, men må være samme motor kode. 1995 Vw Polo 1.6 8v Sport. Motor kode: AEE
  5. Takker for svar Quattro73. Var veldig interresangt dette du fant. Og ser på linken og på motor kode på den bilen at den har en AEE ja. Dette kan hjelpe mye siden det er vanskelig å finne en Polo med den motoren. Og nytt kommer ledningsnettet på ca 27 000 pluss så. Takker så mye for hjelpen her. Og Turbopolo, gi meg et wink når du vet om du vill ha et til overs :)
  6. " Feilen ligger enten i ledningsnettet eller sikkringsboks. Disse må byttes". Dette var på et Gumpen verksted. Igrunn alt de kom fram med etter uendelig timer med feilsøking. Sikkringsboks er forsøkt byttet til ingen hell. Dette var på et Gumpen verksted.
  7. De fant ikke noen feilkoder ang dette problemet. Er ikke sikkert om det var noen i det hele. Var på VW verksted detta ble gjort så vet ikke mer enn det som sto i papirene. Forsøk startet med manifoil på gløtt, og helt av. Og gav ingen resultater. Har også byttet topp pakning på den siden det i første omgang hørtes ut som den slo igjennom. Men dette var ikke tilfelle. Bilen har gått rett i overkant av 200.000 og overvintra da den tok kvelden. Bilen har siden stått ca 2 år pga liten interesse for den.
  8. Hei. Takk for svar. Høres interesangt ut. Og kunne godt tenke meg å høre fra deg når du vet noe sikkert:) Ang problemet er at bilen kan starte men etter få minutter begynner den å putre og er ikke sikker på om den sviver på alle en gang. Umulig å få noe særlig med turtall. Og manifoil blir nærmest rød glødene. Som tyder på tennings feil eller for mye bensin da. Bilen har vært på verksted og vi hadde en bil av samme model, motor og år ved siden av. Bytter over diverse komponenter. Som hjerne, fordeler og hele den pakka. Det gamle ledningsnette som sto i denne har vært lappet på før av noen før jeg kjøpte denne bilen. De har skjøytet 3 ledninger forbi koblingen i motor rom, og det er tegn til korreksjon i selve kontakten.
  9. Hei alle bil entusiaster. Jeg har en 96 Polo 1.6l 8v som har stått i lange tider. Bilen har vært innom merke verksted uten hell. Og etter feilsøking og mye prøv og fail så er det ganske sikkert at ledningsnettet er problemet. Motoren er av slagen AEE og trenger ledningsnett fra sikrings boksen og ut i motoren. Inkludert de til dysene. Spørsmålet mitt er om noen vet om ledningsnett fra andre motorer kan brukes her? Eventuelt Seat? Eller hva som helst i grunn. På forhånd takk.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår