Gå til innhold

ØrjanN

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ØrjanN

  • Bursdag 07/21/1995

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

ØrjanN's Achievements

  1. Nei det har jeg ikke sett.. hva mener du med å kjøre bremsene varme? Er skive både fremme og bak ja.. jeg prøvde å forske litt på det i går, etterfylte, byttet om på bak/frem på master sylinderen.. prøvde igjen, men det er fortsatt noe rart ute og går.. brekket kjennes ut som slik bremsepedalen burde vært.. den griper med en gang og man har den kraften som må til... bare at det er tungt for en arm å dra.. men jeg kan pumpe pedalen til den blir litt hard, så venter jeg litt, så må jeg trykke den inn 3-4 cm igjen før den tar.. skjønner ingenting. lufting neste?
  2. Brekk syntes jeg alltid har vært hardt og vanskelig å bruke, men bremsene fungerte. De grep med en gang jeg trykket på pedalen før (slik som en normal bremsepdal skal).. de ble dårligere underveis.. Bilen er nybygd og bremsevæske fyllte vi på for noen mnd siden.. men jeg syntes det var litt lite i beholderen da jeg sjekka i går.. sven410: ja brekket går skikkelig av ja.. skjønner ikke helt hva du mener der.
  3. Kjørte driftetrening nå på lørdag.. Bilen er en Toyota Soarer, og nå er det noe veldig rart. Jeg kan trykke inn bremsepedalen 3-4cm før den i det hele tatt begynner å bremse, og når den først begynner å bremse da så skal det bare LITT til så låser den/full bremsekraft... jeg merket underveis i kjøringen at jeg ikke trengte å bruke det hydrauliske brekket for å holde den i sladd, jeg kunne bare bruke bremsepedalen, og det gidde samme effekt som å brekke.. min bror som så på sa det så ut som jeg brekket mye. syntes også brekket fungerer dårlig og det er hardt, og låser bakhjulene dårlig... Det var en som mente det kunne være fordi jeg har brekket og bremset samtidig, noe jeg har gjort endel ganger.. Noen som vet? Til info så har jeg koblet det opp slik: uttak nr.1 på bremsesylinderen går til et t-stykke og ut til fremhjul. uttak nr.2 på bremsesylinderen går bak og inn til hydraulisk brekk, hvor det går rør ut fra brekket igjen og bak til t-stykke til bakhjulene..
  4. Heisann, Jeg holder på og skal sveise veltebur i min Toyota Soarer som jeg skal bruke til drifting. Jeg har noen få spørsmål om dette.. Hvor stor avstand skal det være mellom rør og tak/sider? Hva menes med en boks av 3mm plater? Hvordan festes forsterkningsplaten og festeplaten? sveises under og overpå eller? Det jeg kom på i farten! Håper på kjappe og gode svar ;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår