Gå til innhold

Diffsen

Bruker
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Diffsen

  • Bursdag 10/14/1991

Contact Methods

  • Bosted
    I gata

Diffsen's Achievements

  1. Haha! :D music angel ja. nå snakker vi! Takker for tips :P
  2. Heisann, Har et anlegg som jeg vil få igang i bilen. Det er et Fence billig anlegg. Fence Audio RSA-5400 Forsterker fence rsx-12mk2 Subwoofer(e) Pioneer DEH-1300MP Skambillig spiller Biltema 350watts 6x9 ( i kasser ) Så jeg lurer da egentlig litt på hvordan jeg skal koble dette opp når jeg bare har 2 RCA utganger på spilleren og 4 på forsterke, Vist jeg setter de to RCA kablene i Channel 1 og 2 på forsterker blir subbene som høytalere med vist jeg setter de i Channel 3 og 4 virker de som de skal. Men nå har jeg kjøpt meg 2 6x9 høytalere på 350Watt fra Biltema. Vist jeg nå kobler disse til mens jeg har RCA i Channel 3 og 4, vil disse 6x9 høytalerene bli som subber på en måte? Og lurer forresten på om jeg har koblet bass elementene riktig på forsterker idet hele tatt? Har lagt med to bilder som illustrerer hvordan det ser ut. Noen som kan kanskje tegne på et av disse bildene hvordan jeg skal gjøre det for å få best lyd av oppsettet? Sånn har jeg det nå. [ATTACH]36099[/ATTACH] Noen som vil tegne litt? :) [ATTACH]36100[/ATTACH]
  3. Klart jeg velger firehjulskontroll. Det var ikke noe spørsmål om det. Det var bare en som lurte på om det virkelig var så dyrt.
  4. aah, la ikke merke til at det ikke var til variant, Takk! :) Da tror jeg kanskje jeg heller prøver meg på dette her http://www.partsandretards.no/senkesett/senkesett/vw/golf-3-vento/supersport-suspention-kit
  5. Hører folk sier at det ikke er noe vits å kjøpe justerbart, som om det er værre på en måte. Er det egentlig like greit med justerbart? Hva er egentlig best? Og ja, firehjulskontroll er dyrt. Rundt 1500kr. Kikket litt på dette senkesettet forresten, vist jeg skal ha justerbart http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-3-vento/tuningart
  6. Alle demperene er helt kaputte så må kjøpe nytt uansett, å da vil jeg like godt kjøpe senkesett. Har 16" Felger. Så 35/35 er det laveste da? Har virkelig ikke peiling. Blir ikke bilen lavere med 60/40? Eller er det 35/35 som er lavest? Betyr det ikke 60mm lavere? Eller tenker jeg feil? Teach Me :)
  7. Hallois, Skal senke varianten min :) Har funnet senkesettet fra Parts and retards.no Men burde jeg velge 35/35 eller 60/40 ? NOen som har bilder av forskjellen? Kan liksom ikke se det for meg. Har ikke greie på senkesett noe særlig. :P
  8. Husker at på ledningene var det en som het 12 Permanently eller noe sånt (gul) Og en rød som het 12V Switch. for øyeblikket står begge de to ledningene sammen... Burde jeg ta av den som heter Switch(rød) ? Det var også en Oransj ledning der som het Illumination, hva er den til? Den er ikke koblet til nå, Har jo fortsatt lys i spilleren :P
  9. Hmm, da skal jeg sjekke jordingene igjen.. Har - kabelen bakerst i bilen. kanskje jeg burde legge den fram til batteriet da? Har heller ikke gjordt noe med dymano og batteri kabler. Da har jeg litt å gjøre :) Takkfor hjelpa. Har et sprøsmål til også forresten. Den nye Spilleren min resetter seg vær gang jeg skrur av bilen.. Alle instillinger resetter seg. HVa kan det være?
  10. Heisann. Har hatt anlegg i bilen min i over 1 år nå uten problemer... Gikk fra bilen en natt, så dagen etterpå var det noe merkelig med subben. Det kom en summelyd som konstant er der. Når jeg skrur lyden helt ned til 0, og så opp til 1 igjen f.eks kommer det et dunk... Og alt av elektriske komponenter slår inn i bassen. Dunk..Dunk.. Jeg kan også tydligere høre sang igjennom subben, noe som jeg ikke trodde skulle komme :P Ting jeg har prøvd å gjøre: Har prøvd en annen (NY) spiller. Har prøvd en annen Phono kabel til forsterkeren. Har prøvd en annen forsterker. Har sjekket JORD kabelen, den står godt fast... Men ingenting hjelper.. Hva kan det være som gjør dette? Noen som kan hjelpe meg.. Har Pioneer DEH 1300MP spiller, En Gammel Denon Forsterker og 2x 12" sub's
  11. Heisann. Plutselig en dag ville ikke bilen starte. Har byttet bensinpumpa og den fungerer fint. Har byttet Rele 167 til pumpa og sikring... Sjekket bensin slangene inn til "forgasseren" ( ja det er monomotronic, og det heter ikke forgasser :P) og det kommer maaasse bensin inn til "gasseren", men det virker som det liksom ikke kommer igjennom og inn til sylinderene. Kan det være noe elektriske greier inni der som åpner og lukker for bensinen? Noen som har opplevd dette her før? Den dagen som bilen ikke ville gå så merket jeg at Sikringen til bensinpumpa var gåen, så det har vært en kortslutning en eller annen vei, men kan det ha en sammenheng? Pumpa som sagt, er jo akkuratt byttet. Kan det lønne seg å bare gå å plukke av en gammel "gasser", eller er det noe annet som styrer bensinen som jeg kan bytte.. Takker for svar! :D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår