Gå til innhold

BmwE34M5

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om BmwE34M5

  • Bursdag 01/14/1990

Contact Methods

  • Bosted
    Porsgrunn

BmwE34M5's Achievements

  1. Okei, trodde dette var bra for fukt jeg.. Kanskje dette kan være noe av grunnen til at den ikke går nå da..? Må prøve å få bort all oljen som er sprayet inni stikkene nå da, er det en måte å rengjøre det på så det ikke er spor igjen etter WD40en da?
  2. Har forsøkt diagnose nå, men den vil ikke la seg koble til. Har sjekket alle sikringer og alle er hele, når det gjelder dette med at stikk osv kan være fuktige, er disse sauset inn med WD40 som skal fjerne fukt.. Kanskje ikke det var helt smart å gjøre det? Har noen fler forslag til hva det kan være? Når man ikke kan lese av diagnose på bilen fordi maskinen ikke får koblet seg til hjernen så er det vanskelig.. Den får ikke kontakt med bilen, og dette er maskinen fra mekonomen, ikke noe ebay greier til 200 kroner..
  3. Hei. Jeg har en 2004 Touran 2.0 TDI 140 HK med DSG Automat. Vasket motorrommet og kjørte bilen hjem etter dette. Fungerte greit. Like etter dro jeg ut å støvsugde bilen og shinet den litt innvendig, men når jeg satt meg i bilen igjen senere på dagen da så skulle jeg starte og kjøre på vanlig måte. Men den bare kinnet og kinnet uten antydning til tenning. Mistenker at dette kommer i forbindelse med motorvasken..? Når jeg vrir om tenningen ser jeg at glødelampen ikke lyser, jeg vet ikke om dette kan være årsaken til at den ikke starter men den lyser ihvertfall ikke. Jeg har sjekket alle sikringer, og alt er helt. Hva i alle dager kan dette være tro? Noen som har peiling? Setter stor pris på svar! Mvh Henrik
  4. Gåen bryter? Kan det være så enkelt som det?:P Isåfall, noen her som har det liggende og enkelt å bytte? Kan nok være noe dårlig synkroniseringsring eller noe i den duren ja, clutchen virker fin ellers:) Litt knapt med tid idag, men prøve å få tatt noen bilder å lagt ut:) Styling er til salgs!!!!! Og den selger jeg seriøst billig;)
  5. Hei! Ettersom jeg vet det er utrolig mange Bmw-spesialister her inne må jeg forhøre meg litt om hva problemet med vifta på min E34 M5. 3.6L. Ombygget fra en 520i 1988. Godkjent BT! Vifta blåser uansett om jeg stenger kanalene eller vrir tilbake på 0. Kjøpte bilen igår, så vil ha dette i orden så raskt som overhodet mulig. Vet noen hva feilen kan være? Fler problemer? Ja. Må stå HELT stille for å få den i 1. Gir. Da også veldig hard. Muligens noe synkroniseringsringer eller noe sånt..? Tight og fin ellers, nedgiring i høy fart kan det oppstå en skrapelyd selv med clutchen HELT inne. Merkes ikke ved kjøring under 90 km/t. Siste: Skulle gjerne lagt ut bilder av bilen, tør rett og slett ikke. Bilen likner ikke en M5, men en overstyla pakkistralle så lurer derfor om noen har en clean M5 styling til salgs? Fanger, skjørter og bakfanger. Ønsker dere se bilder skal jeg få tatt noen å lagt ut i morgen, selvom det er beklagelig hvordan forrige eier har ødelagt bilen(Styling). Mvh Henrik Jacobsen
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår