Jeg har selv fått bilen min bygd hos pure racing og har bare gode ting å si om stedet og om tony! Han vet enormt mye om subaru og skrur raskt. I tillegg har han vært veldig flink til å følge opp når det er noe galt. Og på en ekstrem bil så skjer det uansett småting av og til, det meste lar seg fikse ved gjøre en flens, eller bytte en slangeklemme eller lignende. Bare ikke endre flowen vesentlig, på egen hånd, uten å ta en runde med mapping eller lignende!
Det han litauen-fyren gjorde, å fjerne en restriktor i fra turboen endrer hele forutsetningene for mappet og boost-control. Bilen bruktte orginal ecu med rekalibrering av maf... Ikke merkelig at det går galt! Men veldig trist for eieren selvsagt.
Synes 15 000 euro var relativt billig for å sette bort en så omfattende jobb? Jeg har betalt vesentlig mer for ombygging av min bil, men så er nok min et par hakk mer "ombygd" også.
Tuning på høyt nivå er alltid risikabelt på en eller annen måte, men jeg ville absolutt ikke vært redd for å bruke tony til slike jobber!