Gå til innhold

Stian83

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Stian83

  • Bursdag 07/14/1983

Contact Methods

  • Bosted
    Drammen

Stian83's Achievements

  1. Jeg har byttet trykkbryter uten at det hjalp noe. Da trykket er lavere enn fabrikkspec, så er den nok i orden. Bryteren er laget for å slå inn mellom 1,2-1,6 bar. Da jeg har 1,3, så er det ikke så rart at den reagerer. Motorrens har jeg ikke prøvd, men hvis jeg ikke tar helt feil så ligger vell oljetrykksbryteren relativt tett optill oljepumpen. Ergo, så vil vell tette kanaler i værstefall gi høyere trykk?? Noen som har noen erfaringer med motorrens og bedret oljetrykk?
  2. Jeg har en Audi A3 1,8T 2000 mod. som har gått 150000 km. Oljetrykkslampen begynnte å lyse for en tid tilbake. Jeg målte oljetrykket til 1,3 bar på tomgang med varme motor. Skal i følge Audi være ca. 2 bar. - Først byttet jeg en ventil i filterhset. Dette hjalp ikke. - Så byttet jeg oljepumpe. Dette hjalp ikke. - Så byettet jeg rådelager og sjekket de midtre bærelagrene til veive. Alt var ok. Dette hjalp heller ikke. Ojle og oljefilter er også byttet, og oljen ser helt fin og ren ut. Hva er det neste som bør gjøres nå? Dette problemet begynner å gå meg på nervene!!!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår