Gå til innhold

HenrikF

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om HenrikF

  • Bursdag 11/04/1993

Contact Methods

  • Bosted
    Kongsberg

HenrikF's Achievements

  1. Fin den bilen ja! Sitti å lest litt nå, og slått fra meg 740 egentlig, og litt eldre volvoer.. Prata en del med en kompis, og volvoene fram til 93 vil jeg i grunn ikke ha lenger, om det skal herjes litt med, som det garantert skal! Derfor vil jeg gå for en 93 modell eller nyere, da disse har underspyling, slik at undersida av stempelet, samt kryssbolter osv får kjøling;) Flere som er enige?
  2. Hm, ja! Har sitti å tenkt litt.. Den må på eu-kontroll, det er kappa fjører, og motoren er ikke godkjent ombygd.. Vil jeg ikke få et heeelvette med å bytte tilbake ting, samt at den kommer til å gå på for høy c02 osv, i allefall når det ikke er katalysator på det nye eksosanlegget? Denne her da? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23867210
  3. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23803595 Er den der:) Har ikke veldig peiling på bil nei, men har heldigvis en kompis som kan hjelpe meg da, han kan heldigvis volvo=) Fjørene skal seff byttes, blir jo sånn gjyngehest med kappa fjører :P Men tror dere det er mulig å stille turbotrykket såpass lavt ned, samt bytte dysene og chip at den kan gå gjennom kontrollen, og betraktes som "orginal" ?
  4. Heisann! Tenker mye på å kjøpe meg bil om dagen.. Har sett på en volvo 940 på finn, med s-90r styling. Syns den er driiiitfeeet, og det er gjort litt forskjellig med motoren: Satt i t-16 turbo Vxt kam M90 girkasse (orginalt på 92 modell, i think) smidde stempler og råder Portet topp 3" eksos Eneste med bilen er at den må på eu godkjenning, og med de fjørene som står på den (kappa senkesett) så er det vell ikke håp.. Men det jeg lurer på er som følger: Fjører er jo null problem å bytte, så regner med at det ikke blir no stress.. Men på eu-kontroll, så måler dem jo co2 osv, så jeg burde vell skru den orginal? Er vell ikke vits å ta sjangse på at dem ikke oppdager motoren? Isåfall, er det bare å skru tilbake org chip, dyser og turbo, og koster dette mye? Mvh Henrik
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår