Gå til innhold

Vortex Surfer

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Vortex Surfer

  • Bursdag 08/03/1980

Contact Methods

  • Bosted
    Kvikne

Vortex Surfer's Achievements

  1. Hei! Jeg har en 1999 modell A3 TSQ som jeg kjøpte i fjor.Jeg har kjørt ca 15000 på det året, og bilen har vært feilfri, bortsett i fra napping ved høyt turbotrykk. Spesielt i motbakker. Litt om bilen; Bilen er chippet, har N75 magnetventil og åpent luftfilter. Turbotrykket er på 1,5 bar, og har vært det i hele mitt eie. Det er selvfølgelig altfor høyt, men jeg presser ALDRI bilen etter at jeg fant det ut. Har vel kjørt 8000km etter at jeg fant det ut. Nå skal jeg selge bilen, og ønsker å selge den uten disse problemene, så mine spørsmål er: 1. Kan jeg justere ned turbotrykket via VAGcom? Og hva bør trykket helst være innenfor for sikker kjøring? 2. Jeg ønsker å bytte N75`n med en resirkventil. Er det bare å bytte, så "fikser det seg sjøl", eller kreves det noe mer? Og om noen har et tips, hvilken resirkventil bør jeg gå for? 3. Om ikke dette hjelper, hvordan bør jeg gå fram for å løse dette? Annet luftfilter? Bytte LMM? Håper på konkrete tips ang dette, så jeg får bilen unna.. ::
  2. Er ute etter et 240z prosjekt. Ute etter et karosseri på hjul. Trenger ikke være skilt på den. 2+2 karosseri er uaktuelt. Det meste er interessant, men den MÅ være reddbar. Orker ikke 3 år med rustsveising, så om den er i grei stand, så er det helt klart å foretrekke.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår