Gå til innhold

HenrikSeat

Bruker
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om HenrikSeat

  • Bursdag 04/21/1989

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

HenrikSeat's Achievements

  1. om det hadde vært slitt kamaksling, burde ikkje feilen vært regelmessig? E jo ikkje noe fast tid og rom den oppstår i...
  2. Ja, jeg har byttet dyse, men feilen er fremdeles på sylinder 1. Verkstedet sier at kamakslingen er godt slitt, og så lenge tikkinen har vært til stede, har tenningsfeilen vært til stede... begynner å bli saftig lei nå, finner ikkje ut, e for gale latså! Så det var det ja, eg lurer nemlig på om tikkingen og feilen har en sammenheng..
  3. takk for svar:D. får prøve det. Men kan man utelukke at tikkingen kan ha noe med dette å gjøre?
  4. har verkstedet sjekket dysen, og skiftet noen ledninger til den som visstnok var slitt og irret. Men etter en times kjøretur, så er den uregelmessige feiltenningen tilbake.. Skjer tilfeldig på tilfeldig tidspunkt. Er faktisk veldig fortvilet nå, så hvis noen her kunne komt med mulige årsaker til at det fremdeles foregår en feiltenning, så hadde jeg satt utrolig pris på det. Gjentar: Byttet coil, pluggledning, dysen så fin ut, ledninger til dysen skiftet.. Motoren tikker som sagt, antakelig en slitt kamaksling sier de. takk for svar:)
  5. var det et verksted som trodde også.. At der kunne være noe med dysen. Jeg skal ha bilen til sjekk på torsdag i neste uke, de jobber vel utifra det regner eg med. Føler jeg har elliminert endel feil som har med tenningen å gjøre, kan ikkje være så mange aktuelle igjen? Noen som har vært borti problemer med dysen før? Kjent problem? SKjer veldig uregelmessig og tilfeldig takk for svar:)
  6. jeg byttet plugger for ca 3 måneder siden, bilverkstedet mente at de burde være inntakt.. Jeg har prøvd dyserense, forløpig uten resultat. Helt jævlig når den tenningsfeilen oppstår. Håper som sagt noen kan dele råd/erfaringer med meg. Orker ikke dette her lengre.
  7. Hei! Jeg har en Seat Ibiza 1,4 75 hk signo 2001 modell. Jeg har i det siste fått opp feilkoden "Cylinder 1 misfire" fulgt av det blinkende motorlyset på dashbordet. Det som skjer er følgende: Plutselig når jeg kjører mister jeg ganske mye motorkraft, motoren slutter å gå på sylinder 1. Motor rister og hoster og jeg sliter med å komme meg frem. Stopper jeg bilen i noen minutter er den helt fin igjen. Dette skjer helt uregelmessig, er ikkke noe system på det, men det er en utrolig irriterende feil. Jeg har skiftet coil og pluggledning uten hell.. Er det noen her inne som har vært borti noen likandes problemer eller har meninger om hva det kan være? Det hadde jeg satt utrolig stor pris på, er så frustrert nå at det holder på å gå utover den daglige formen. Kan nevnens at motoren også har begynt å tikke i dette tidsrommet. Men det skal ikkje ha noke å si sier verkstedet.. Håper på svar :biker
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår