Gå til innhold

acdansken

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om acdansken

  • Bursdag 08/17/1986

Contact Methods

  • Bosted
    Larvik

acdansken's Achievements

  1. Har hatt den på møller...de tenkte det var coil og bytta denne men ingen forskjell...de sier de må ha en teknikker til å se på den da vagcom ikke ga noen feil. Er det ingen som har noe godt forslag til hva detta kan være?
  2. Hei! Har en 2000 Passat 1,6 Highline stv som kun går på 3 sylindre har sjekka dysa og strøm til dysa. Har bytta tennplugger og prøvd å bytte om på tennplugg kabel men den ene sylinderen vil bare ikke fyre. Den har tidligere i høst brukt en god del olje (mye mere enn normalt) men ikke kommet noe mere eksos av den grunn og heller ikke sett noe brunt i kjøleveska Så for 4 uker sida så slutta den å bruke mye olje og bruker nå "normalt" med olje...Motoren frøs i oktober og kokte litt men satte den inn på verkstedet og lot den tine hvorpå jeg bytta kjøleveska helt...3 uker seinere kjører sambo på jobb og den rister som faen og eier nesten ikke krefter til pådrag....hva kan detta være?? Er helt rådløs...Hva skal jeg se etter?? Må den inn på møller?
  3. ja det virker jo mest logisk egentlig at den ville fusket kald som varm....men er spent på hva møller finner ut av! Er det tempføler så er det jo en veldig grei og billig rep :D
  4. har en svak mistanke om at det er coil. vet ikke om denne skulle kunne gi dårligere effekt ved optimal temp på motor...snakka med møller istad od de skal sette på diagnose...de tror det er tempføleren som er gåen...
  5. Hei. Har en 1.6i passat 2000mod som starter og går veldig bra så lenge motoren er kald. Men når motoren blir varm fusker den og sliter med å starte. Den bruker også mere bensin og mangler pådrag. Er det noen her inne som har hatt samme problem og vet hvor feilen kan ligge? evt. noen med skikkelig greie på detta som kan hjelpe meg? har prøvd å koble ut lmm for å se om det var der feilen lå men den fusker like herlig uten lmm.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår