Gå til innhold

Sig75

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sig75

  • Bursdag 12/05/1975

Contact Methods

  • Bosted
    Ålesund

Sig75's Achievements

  1. Jeg er fortsatt interessert i innspill angående dette, dersom noen har noen gode ideer er det bare å gi en lyd! Det må da være noen som har gjort dette før? Eventuelt sett at noen har hatt en kompressor stående på en pick-up? Lover et fenalår i dusør (ja, jeg er sauebonde) til den som sørger for en løsning til meg...
  2. Jeg tror det kan bli for spedt, uten at jeg vet hvor mye luft en slik kan levere. Jeg trenger en kompressor som kan levere 2-400 liter /min som det er litt "futt" i. 3-4hk er området jeg har tenkt på, men er usikker på hva som kreves. Takk for innspill!
  3. Først - hvis denne har blitt postet i feil topic, så unnskyld. Første gangen jeg legger inn innlegg her og det var jo så sinnsykt mange emner å velge mellom. Poster denne tråden på flere plasser, så om en moderator finner den beste plasseringen, kan de andre slettes. Til saken: Jeg trenger en kompressor montert på en lett lastebil, eventuelt en pick-up. Det skal være en kompressor som er stor nok til å drive luftverktøy (type dekkskift etc) og samtidig ha et uttak for luftpåfylling etc. Er det noen som har et forslag om hvordan dette best kan løses, og hvor kraftig kompressor man "må" ha? Jeg hadde håpt å få til denne løsningen uten å skrelle lommeboka fullstendig, da det er til et hobbyprosjekt. Er løsningen å ha en bensin- eller dieseldrevet kompressor? Eventuelt et bensin- eller dieseldrevet aggregat koblet til en kompressor? Hva må man passe på? Kan dette drives av bilens egen (diesel)motor? Tar i mot alle forslag med takk. Mvh
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår