Gå til innhold

Calle0395

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Calle0395

  • Bursdag 03/04/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Carisma
  • Biltype (eks Audi)
    Mitsubishi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1998
  • Yrke eller sivil status
    IKT-Lærling
  • Motor (eks 1.6)
    1.6
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Nytt styling-sett, dobbelpotte +++
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    Jessheim

Calle0395's Achievements

  1. Ja, heisann! Nå har jeg fått en morsom sak.. For kanskje en måned siden, merket jeg at instrumentpanel-lyset hadde gått. Jeg fant også ut at venstre parklys og venstre baklys hadde gått. Jeg leste litt i instruksjonsboka, og fant ut at det var en sikring (Ja, jeg ekke flink med biler). Etter dette fungerte alt igjen, og jeg var veldig fornøyd. Så nå, litt over en måned, så skjedde akkurat det samme igjen. De samme symptomene. Det samme som har gått. Jeg byttet sikringen igjen, men det var ikke problemet. Jeg tok multimeter på alle sikringene for å sjekke om de fungerte, og alle pep.. Jeg har ingen anelse om hva som kan være galt nå.. Må jeg ta den til verksted, eller kan jeg finne ut av dette selv på en eller annen måte? Jeg vet at det ikke er pærene som har gått. Bilen er EU-Godkjent 23/04-2010, og da ble faktisk parklys foran, og kjørelys venstre side bak byttet.. Tusen takk på forhånd for svar :) - Calle
  2. Ah, takk for svar. Det er ikke det som er problemet her.. :) Når jeg starter bilen om morra'n, så kjører jeg litt, tar inn clutchen, så går motoren, jeg gjør det en gang til, så går motoren. Etter dette går den opp på ca. 1500 rpm, som den skal gjøre, også etter det går den på 100 - 200 rpm hele tiden, og er redd for at den skal stoppe. Når jeg tenker meg om, kan dette være bensinregulatoren.. Det kan også være en Idè å vaske gasspsjeldet, men ellers tusen takk for svar. Blir ihvertfall litt jobb. Hehe. :)
  3. Heisann. Jeg har da en mitsubishi Carisma 1,6 1998 mod. For en stund siden oppdaget jeg at bilen min får sykt lavt turtall iblant.. Den går ikke i motorstopp, men det kan skje hvis den har stått lenge på tomgang, også kjører du, også tar du inn clutchen. Til vanlig pleier turtallet å være på 100 - 200 omdreininger, og når jeg står helt stille, er den på ca. 500 omdreininger. Jeg har bytta batteri, og fått en sjekk på bilen, men gidder ikke betale for ny motor.. Er det noen måte å få fiksa dette på? Noen som har erfaringer eller lignende? Jeg setter virkelig pris på alle svar. Tusen takk på forhånd :) - Calle
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår