Gå til innhold

850 T 20v

Bruker
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 850 T 20v

  • Bursdag 06/29/1990

Contact Methods

  • Bosted
    Lillehammer

850 T 20v's Achievements

  1. Ingen som liker denna bilen da?:P Den er forøvrig til salgs.. Autodb kode: 1074533
  2. Det har jeg også tenkte på.. Men hvordan skal man få den delen man skjøter innpå orginalfangeren til og sitte ordentlig da?
  3. Heisann.. Spør også inne her på forumet. Jeg skal begynne og sparkle og lage meg en front fanger. Ut ifra en orginal fanger. Jeg skal altså ha orginalfangeren lavere! Såå mitt spørsmål er om hvordan jeg lett kan få laget en "form" til og få en dypere frontfanger, og hva jeg må bruke osv.? Noen som kan hjelpe meg her? Håper på noen svar fra dere!:) Mvh: Dan Steffen
  4. Da er det evt feil med BSR turbotrykksmålern min! Men jeg klarer og presse den opp i 0.9bar! Og det er ikke tull! Hva slags Turbotrykksmålere anbefaler dere da? Hørt at BSR sin er ganske nøyaktig også jeg men!!
  5. Om du mener min, så er den ikke chipet eller skrudd opp trykket! Er kun 3" eksos fra turbo og åpent filter..
  6. Selger mine JZ-Wheels felger. Passer Volvo 850 95--> Dekk dim: 215/45 Felg dim: 5x108 8X17 ET40 Dekkene er, Interstate. Det er skade på to av felgene. Derfor selges dette billig, eller byttes i andre felger som har 5x108 Tenkte meg rundt 6-7000 kr for dem!! Som sagt, kan bytte om noen har noe interessant!
  7. Jeg har riktig nok ikke T5:n, men jeg har en vanlig 2.0l Turbo. Den lader 0,8-0,9 på skikkelig pådrag. Å jeg vil tro det er det T5:n skallade også. Muligens oppå 1 bar. Går utifra at den lader litt mere enn en 2.0l turbo liksom.. :)
  8. Hoisann.. Gikk til innkjøp av denne nydelige bilen i Juni måned (2009) Hadde solgt Gammle bilen min, og trengte ny fort. Dermed ble det kjøp av denne nydelige Volvo 850 turbo. Det er en 2.0l turbo som yter 180hk og 240Nm ca. Bilen har nå rullet 238000km og er enda ikke innkjørt:op: hehe Dere som gidder må gjerne legge igjen en kommentar:) Innvendig: - Pioneer 8600MP - Alpine høytalere foran, orginale bak. - 2x12" GAS subbere - 500w monoblokk GAS forsterker - Turbotrykksmåler (BSR) - Voltmeter Utvendig/motor: - 40/40mm Lesjôfors senk - Tri-Xenon - 6 dioders svarte sideblinkere - Det satt Klarglasslykter (svarte)før, men jeg byttet til orginale igjen. - JT eksos fra turbo med 2 lyddempere + sportskat. - BSR optiflow luftfilterkit + anna småtteri som f.eks dioder i skiltlys, osv. Fremtidige planer: -R-fanger -R-vinge -Bakfanger fra Maxam -Dumpventil (Turbosmart kompact dual port) -Stor FMIC -Chip -osv Noen bilder slik bilen var før jeg kjøpte den, av noen trivelige folk fra Vestfold: (Håper det var greit at jeg lånte bildene) Etter jeg kjøpte bilen så har det ikke skjedd så veldig mye. Men bilen har blitt senket 40/40mm med Lesöfors fjærer. Det har også blitt montert en ekstra lyddemper under, noe som gjorde at bilen drar mye bedre enn før på lavt turtall :) Noen nye bilder som jeg har tatt: Lakkert orginal grillen: Lader ca 0,8-0,9 under skikkelig pådrag: Håper det faller i smak..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår