Har en vw passat 1,8t 99mod! fikk den netopp chippet 45hk,alt funket knall merket at det var litt for "godt" drag noenganger!
4dager senere jeg skulle på bilferie,jeg skulle ta en forbi kjøring i 5gir plutselig mistet jeg all reaksjon på gassen å en gul epc lampe lyste! stoppet bilen å startet den igjen å alt var bra en stund! dette skjedde 3ganger på 30mil aøt ved høy aksl!
ringte naf(søndag) for å høre om de kunne sjekke hva det var (coil gasspjeld) de merka typisk ingenting da:p så jeg kjørte sakte men sikkert hjem over igjen! da han fra naf ringte,han hadde sjekket med noen som driver med sånt! å de mente at turbo trykket var for høyt etter chipping! så bilen gikk i nødmodus for å ikke ødelegge bilen! noen som har noe formening om sånt? hva er optimalt turbo trykk fra orginalt å etter chipping hva bør det være?
Meget fornøyd nå siden jeg må til de som chippet bilen å få de til å sjekke den,skulle vært på ferie nå....