Gå til innhold

ShowtimE

Bruker
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ShowtimE

  • Bursdag 04/06/1988

Contact Methods

  • Bosted
    Oslo

ShowtimE's Achievements

  1. Ja, bilen min en audi 100 2,3E har begynt å tikke litt ved oppstart, og mellom 1000 - 2500 rpm! Jeg har funnet ut at det er vakumpumpa som er defekt, men kan jeg fikse den eller må jeg ha ny? Kan jeg kjøre uten? Passer vekumpumpe fra noen andre biler over? Takker for svar! :) ~ Showtime
  2. Så hvis jeg kjøper katalysator hos bilxtra og sveiser på 2,5" rør resten, hva sier dem når jeg skal på EU kontroll da?
  3. Nå valgte jeg å droppe dette kjøpet.. Tror jeg beholder 100'en litt lenger pga veldig med regninger som kom nå, så får jeg heller se om det dukker opp noe spennende etterhvert.. Men takk for svar ang. dette :)
  4. her lest noe tidligere i denne topicen om at DHL legger ut noen utgifter for deg, og som du får regning på senere.. Men er ikke sikker for jeg har ikke fått noe slik etter at jeg fikk lysa mine..
  5. kan gå innom biltema å høre en dag jeg kjører forbi.. Men så på nettsiden og der så det ut som om dem bare solgte fra kat'en og ut.. jeg må ha ny den siden den har sprukket litt..
  6. Har fått hull i eksosen min og har sveiset det noen ganger, men har begynnt å lekke igjen! Sist gang når jeg sveisa så så jeg at det var kommet sprekker i katalysatoren, og lurer på om det er dette som gjør at den puttrer nå.. Så jeg lurte på å kjøpe effektanlegg eller org eksos men kommer an på prisen (tar da det rimligste)! Har sett på superstyling at dem har effektanlegg, men er dette komplett eller bare bakre del? Kunne hatt fra manifoil og ut.. Noen som har noen tips til hva jeg bør kjøpe osv?? - ShowtimE
  7. skal det koples til batteriet? mener å huske her at det ikke var nødvendig?
  8. Hadde WD-40 på reima og rundt de fleste hjula så ble det stille.. Idag tidlig når jeg kjørte på jobb hadde jeg på litt på bare reima og da var det også stille til 3000 rpm, men ble værre og værre når bilen ble varm nå.. Var bare stille på tomgang! så sendte mail til møller etter strammer til profilkilereim og den kosta da 3600 med montering og 2300 uten montering.. Men er litt surt å kjøpe den hvis det ikke er den som er ødelagt så jeg går innom et verksted etter jobb så kan dem så hva det er for noe..
  9. Kjøpte meg et H4 kit der jeg, men det virker jo ikke! kanskje jeg ikke har koplet riktig, men fulgte tegninga.. Men så lurte jeg på om jeg mangler noen deler da jeg bare fikk : 2 pærer, 2 ballaster og en sånn " hjerne " eller hva du skal kalle det.. pærene var ikke beskytta, og jeg mangla de gummi beskyttelsene..
  10. ShowtimE

    Sikringer?

    Kan jo bruke http://translate.google.com/
  11. Altså den som strammer reima?
  12. Spraya på litt WD-40 på hjula rundt multireima, og da ble lyden borte helt til den kom til 3000 rpm.. så vaska jeg bilen og når jeg starta igjen da så knistra den som bare juling fra 1000 rpm og hele veien... kan det da være at det kom vann inn i lagert til strammemekanismen der som gjorde dette? tyder på at det er det som er ødelagt, siden det ble stilt der når det kom litt WD-40 på, men ulte som bare det når det kom vann inn??
  13. Mener å huske det var en mann i 30 - 40 åra som hadde den, men er ikke sikker.. Det er Møller bil i stavanger som selger den for han. Har spurt om div i forstillig, men ikke fått svar enda.. Nå kjører jeg en Audi 100 2.3E 1993 mod! som er kjørt 270 000.. Skal ikke bytte min med denne, men selge min og så muligens kjøpe denne.. Har også spurt etter servicehefte, men ikke fått svar enda! Kan mekke selv, men har ikke plass hjemme til å gjøre det.
  14. Hei! Har en Audi 100 2.3E 1993 modell og den knistrer veldig når den er kald. Hørres ut som det kommer fra viftereima, men den bytta jeg for ikke mange uker siden! Den slutter å knistre når bilen blir varm.. Kan det være strammehjulet eller noe? Registerreima? Har også et problem når jeg slipper gassen. Da virker det som om det er ei foring eller noe som er gåen, siden bilen liksom hopper litt når jeg tråkker inn gassen og slipper den ut igjen.. Bytta motorfeste foran, men det hjalp ikke. kan det være de andre festene? Eller drivakslingen?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår