Gå til innhold

Elgib

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Elgib

  • Bursdag 10/22/1956

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Mercedes 250D
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Motor (eks 1.6)
    2.5
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Website URL
    http://erlingjensen.net
  • Bosted
    Stavanger

Elgib's Achievements

  1. Er det noen måte å fastslå med sikkerhet at det er dieselpumpen som er defekt?
  2. Hei! Er det noen som som kan gi meg råd om hva jeg bør gjøre med flg. problem: Dette gjelder en Mercedes 250D 1989 mod. Den stoppet plutselig mens jeg kjørte, og jeg antok at den var tom for diesel og at varsellampen ikke virket. Jeg fylte på mer diesel, men fremdeles startet den ikke. Har sjekket filteret, og dette er rent og ser ut som det er ganske nytt. Deretter løsnet jeg dysene (?), men der kommer det ikke en dråpe diesel ut. Finner ikke noen plass å pumpe dieselen manuelt. Hva bør jeg gjøre? Om det er dieselpumpen som er gåen, lar denne seg reparere, eller må jeg kjøpe ny? Fant en spak som er rød og merket med "Stop", skal denne stå i øverste eller nederste stilling? Og hva er funksjonen til denne spaken? [ATTACH]30708[/ATTACH] Stop-spake [ATTACH]30709[/ATTACH] Dieselpumpen
  3. Hei! Som dere sikkert forstår av spørsmålet så er jeg amatør når det gjelder biler. Jeg lurer på hva delen heter som oljefilteret er festet på. Det gjelder en VW Golf 1.8 1993 mod. Har fått oljelekkasje her og tenkte å skifte delen. Kan være greit å vite hva den heter :-).
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår