Gå til innhold

jnw88

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om jnw88

  • Bursdag 03/16/1988

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Mondeo
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1999
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    Sofiemyr

jnw88's Achievements

  1. Vel vel.. Det var en kompis som gav meg tips om motorrens, og jeg håpet på at det skulle være løsningen. MEN jeg fikk vite at de på verkstedet kom fram til at det var toppakningen som hadde gått pga av for høyt oljetrykk i motoren....
  2. Det er ikke en turbo. Det er en vanlig Ford Mondeo 1999. For hape at det ikke har oppstatt noen lekaskjer da. Takk
  3. Hei Jeg skulle sjekke om jeg hadde for lite olje i bilen for et par dager siden. Da stod nivået på det nederste hakket på peilepinnen. Jeg kjøpte deretter motorolje og fyllte på.... Dette er nesten litt flaut å si. Men som dere sikkert skjønner, så er jeg ganske noob på bil. Jeg fyllte sikkert dobbelt så mye olje enn det som trengs, kjørte 100m også begynnte det å ryke! Jeg slo av motoren umiddelbart. Jeg fikk en kompis til å hjelpe meg med å tappe av det overflødige og fikk start på bilen etter det. MEN her er problemet. Etter at dette hadde blitt gjort, kjørte jeg bilen en liten kjøretur(ca 4km) og jeg fant ut at på lave turtall kom det ingen røyk ut av eksosen, men så fort motoren kjøres på litt høyere turtall begynnte det å ryke. Det kommer vel å merke ingen ulyder fra motoren. Jeg har lavert bilen verksted for å be dem ordne opp i dette. Men dette er beskymringsfullt da jeg er redd det kan bli dyrt. Har dere noen innspill på hva problemet kan være :confused: :hammer :helpme:
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår