Gå til innhold

Frhead

Bruker
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Frhead

  • Bursdag 05/13/1989

Contact Methods

  • Bosted
    haga

Frhead's Achievements

  1. halla lyst til å bytte med disse? AutoDB-kode: 2143368 kjørt i 2mnd på de.. må ha nye felger til poloen min :P
  2. jah, gammelt smalt toppdeksel. er visst nok toppen som er gått allikevel. det eller så er tenningshjernen helt looka, tenner av og til, men går ikke, har bensin og bytta en veivakselsensor og tennplugger, så den har tenning hele tiden og, men motoren tenner i luftfilteret.. =S prøvde med startgass, bare sprutet ut igjen.. kjøpt meg en polo nå, så jeg kommer meg på jobb i hvertfall, men fortsatt kjedelig å måtte kaste denna trofaste renaulten.. da kan jeg jo gjøre om renaulten til turboprosjekt, når jeg ikke har skilter på den allikevel. =D men, må få fikset motoren først. motoren går tungt rundt også, like tungt som en vanlig 4èr med plugger i, når jeg har tatt ut plugga på renaulten, så veit ikke om den er skjært også muligens..
  3. f3r er motorkoden. shit.. det er ikke toppen allikevel. har kompresjon.. sjekket med kompresjonsmåler, har bytta plugger da startet den i hvertfall, men gikk i ca. 5 sec. før den kvelte seg. har jo tydelig vis bensin og da, siden den starter. noen som har noen tips om hva det kan være da?
  4. hadde vært sweet med v6'ern, men vanskelig å få tak i. tror jeg får en kompis til å prøve å bytte toppakkning først og fremst, så får vi se hvor mye som har gått til hælvette når vi får opp denna motoren.. redd for at det er en del som har gått. tror det er b56 som er motorkoden, men er ikke sikker.
  5. sorry, fant ikke noe foreløpig, men skal leite mer til uka. de andre på jobben sa at hvis du kopler på en motstand, vil den mest sannsynlig brenne opp.
  6. tror egentlig du burde kople alle på rele, så du får alle til fjernlys. som du selv sa, den motstanden vil bli sinnsykt varm. du kunne evt. kople på en regulator, som gjør om fra 12v-7/8v, da vil den lyse svakere. problemet er bare å finne noe som tåler så mange ampere. kan høre på jobben i mårra om vi har noe liggende, som kan funke.
  7. hei. må bytte toppakning på renault laguna'en min. har en 2.0l 8v, noen som veit om det er mulig å bytte til 16v ? hadde fått litt mer futt i motoren da.. også tenkte jeg kanskje kjøpe turboen til en laguna diesel, kanskje få enda litt mer trykk, uten at det blir for mye. noen som veit om det er noe vits i det heletatt, å sette over turbo fra en 1.9 tdi til en ( forhåpentligvis ) 2.0 16v? eller om det går for den saks skyld. mest intresert i toppen, siden det er det jeg MÅ kjøpe først og fremst.. takker for alle innlegg :pray
  8. Frhead

    Laguna tuning

    du kan bestille smidde stempler og veiv ( 10-15000 ) bestille nye ventilløftere fra tyskland ( 10-12000 ) sette i turbo/kompressor eller så kan du bare montere effektanlegg og konfilter for tusenlappen.
  9. Frhead

    Laguna tuning

    har skrudd litt.. noe jeg kanskje kan hjelpe med?
  10. har selv senket min renault laguna ( 95mod )foran , er bare senkesett foran å få tak i, fordi det er torsjonsfjærer bak. for å senke bak må man til en spesialist. ( men har ennå ikke funnet noen som kan det ) men, vil anbefale deg å senke den foran i hvertfall, den blir mye stivere! men slenger litt med ræva.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår