Gå til innhold

lassis70

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om lassis70

  • Bursdag 08/03/1986

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

lassis70's Achievements

  1. Hadde problem i starten med at cluthcen var feil stillt. Men då var den vanskelig å få i dei andre gira og. Etter eg justerte clutchen går den veldig lett i alle dei andre gira. Også reversen går lett å opperere. Får den heller ikkje i revers når motor er av. Det kan også virke som at dei gongane den går i revers, er når eg beveger spaken kjappt bakover.
  2. Hei! Har no montert M90 i 240`en, og alt ser ut til å fungere fint, bortsett frå reversen. Når eg set spaken i revers og slepp ut clutchen, kjem det ein skurrelyd. Høyrest ut som to tannhjul som slurer mot kvarandre. Spaken flyttar seg også ørlite tilbake mot midten når dette skjer, og då avtar lyden og blir vekke. Verkar då som den har gått i fri igjen. Men i 1 av 10 tilfeller kjem den i revers, og då fungerer reversen heilt fint. Det kan virke som at overføringa har problem med å sette den fullstendig i revers. Nokon som har synspunkt på kva som kan vere gale? Har sjekka at det ikkje er spastellet som begrensar vandringa til spaken, så det kan det ikkje vere. Mvh Lars J
  3. Hei. Skal til å montere M90 i 240'en, og lurer i den anledning på om det finns ein fremre mellomaksling som passer rett på. Står m47 i bilen no, men då blir vel akslingen omlag 5cm for kort. Nokon her som har gjort dette før, og kan hjelpe? Kan det vere at eg kan bruke kombinasjonar av 940/240 akslingar? Om ikkje blir det vel å lage eit mellomstykke å sette i mellom, eller forlenge aksling. Mvh Lars J (har søkt ein del på forumet, men finn ikkje noko relevant)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår