Gå til innhold

Mikalsen

Bruker
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mikalsen

  • Bursdag 10/08/1989

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Motor (eks 1.6)
    1.8 Turbo

Contact Methods

  • Bosted
    Sandnessjøen

Mikalsen's Achievements

  1. Kjører med BSR jeg også. Funker som bare det ;) deeeilig lyd!!
  2. okei, skal satse på en bleed ventil, så får jeg se hvordan det går. Takk for alle svar og innspill :)
  3. skal plokke av fronten på onsdag, så skal jeg gå over det meste av slanger, så får vi se! takker for alle råd og forslag! :D kommer tilbake forhåpentligvis med svar på hva som er galt ;)
  4. skal sjekke den straks jeg får tid, er konfirmasjon idag..
  5. Har koblet meg inn slik som det er vist her, men bare litt lenger til venstre, 10cm ca ; http://www.audiworld.com/tech/elec48.shtml
  6. Har kjørt ikveld en stund med frakoblet LMM, så satte jeg den i etter 1times kjøring, da ladet den 0.3 og hostet ikke og trykket holdt seg stabilt :/ merkelig..skal sjekke slangen mellom wg og n75 :)
  7. Den kutter etterhvert, først trår jeg gassen i bånd, da lader den fort opp til 1.5 ca, så er det akkurat som res.ventilen slipper lufta ut 2-3 ganger, smeller voldsomt høyt fra luftfiltret :S så detter den ned til 0.3..Vil ikke en diagnose test se hva som er feil? :)
  8. Er vel ikke bra at luftfiltret er vått og fuktig, trur dette overtid kan ta knekken på LMM, å at det bare var tilfeldig at det skjedde rett etter jeg monterte måleren?.. Kan jeg ikke ta en diagnose test? :) koster vell ikke flesk eller? :)
  9. Skjønner ;) har hostet litt før, men ikke i nærheten av så mye! Kom etter jeg monterte måleren, men har sjekka alt av koblinger, t-stykket og at det ikke er krøll eller noe sånt på vakuum slangen, noe mer? Mangler innerskjerm på høyresiden fremme der luftfiltret sitter, når det regner å er mye dritt å sånt på veien blir det fort møkkete og vått, lurer på om det ikke er det feilen ligger? må bare slenge ut forslag jeg også, så det kan bli drøftet? :P heh..
  10. Har ikke chippet den, det som er så rart at den lader 1.5 :S skal jo lade 0.6 - 0.7 org, utifra det jeg har hørt :) Lurer på om det ikke er N75 som har tatt kveld, siden den går brukbart og stabilt når jeg har koblet fra LMM??
  11. Har nylig montert turbotrykksmåler i bilen, en Audi A4 1.8T 96mod.. Prob: Ladet 0.3 i starten, så begynte den å lade opptil 1.5bar :O Når jeg gir full gass i alle girene smeller den opp til 1.5bar, så hoster den voldsomt og den såkalte "dump" lyden kommer 2-3 ganger på rad! :( kobla ifra LMM, og da lader den 0.3 og smeller å hoster ikke, går fint da ved gasspådrag. Noen som vet om det er LMM eller noe annet? :) takker for svar :)
  12. sant som du sier pettersenroar, skal jo ikke være noe stress å koble denne :P tenkte jeg først iallefall.. :)
  13. skal prøve å ta den svarte på minus :) hadde jordet den til bilen da jeg testet den, skal se om jeg får lys nå da! :) pæra er i btw :)
  14. Sliter enda med å få lys :( skal det ikke bli lys i den når jeg tar den røde ledninga borti batteriet på + ??
  15. Takker for alle svar:D flott respons! Skal prøve meg frem litt :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår