Gå til innhold

JohnnyT

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om JohnnyT

  • Bursdag 06/28/1975

Contact Methods

  • Bosted
    Sandnes

JohnnyT's Achievements

  1. Hei, Jeg har gjort et forsøk på å reparere en 1.8TDCi etter registerhavari. Topp er overhalt med nye ventiler og ny kam. Nytt register m.m. Alt virker ok, men bilen vil ikke gå. Dieselsystem er luftet, tror ikke det er luft nå. Jeg har fått bilen til å svive ved etpar forsøk, men den har dødd ut igjen etter noen sekunder. Hørtes bra ut det lille den sveiv. Jeg leser av dieseltrykk på diagnoseapparat når jeg kinner bilen og ser at dieseltrykket bygger seg opp (tar litt tid) og at bilen motoren tenner når trykket kommer over ca 150 bar. Ser også at trykket raskt dropper og da tenner den ikke mer. Trykket kommer opp i 600-700bar om jeg kobler fra alle injektorene og kinner. Vet ikke hvodan jeg skal komme videre - har noen ideer? Mvh JT
  2. Hei Det begynner å hope seg opp med unger og Multivan står på handlelisten! Har vært og prøvekjørt hos nærmeste VW forhandler og etter prøveturen ble vi enige om følgende absolutte krav: - 180HK motoren - Lang utgave Pris på nybil og tilgjengelighet av brukte biler tilsier mobile.de next og brutkimport. Så til sprøsmålene: - Hvor viktig er DSG for deg? Er det et must på en slik bil? - Hvor viktig er 4Motion deg? Har lyst på dette men det drar prisen godt opp (mer CO2 mer vekt) - Hvilket annet utstyr er et must for deg? - Er de integrerte barnesetene bra? - Hvor bra er disse bilene på glatt føre? (med uten 4Mo?) Håper noen gidder komme med inspill :) JT
  3. Hei, er det noen som vet om ventiler osv. ryker når reg reimen ryker på denne motoren? Takk :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår